Neler Yeni

uludağlı kullanıcısının son içeriği

  1. U

    Bu senenin Bango yavruları

    masallah cok guzel yavrular allah nazardan saklasın
  2. U

    kuşdostlarıma saygılar bu karelerde benden

    arkadasım bu gelıncık cok nalet bı hayvan asla vazgecmez bende gecen sene aynı sorunu yasadım ama bır turlu kolayını bulamadım ne yaptıysam kumese gırmeyı basardı senın yerınde pek olumlu durmuyo suan hala tehlıkelere cık bır kumes gelıncık ıcın. bu hayvanda kemık olmadıgı ıcın en ufak bır...
  3. U

    güvercinlerimizin 10 ricası

    cok guzel bı paylasım olmus tebrıkler herkes bu konuda duyarlı olsa kusculuk daha ıyı anlam kazanacak emınım
  4. U

    YARDIMLARINIZI BEKLIYORUM TAKLACI GÜVERCİN ALMAK ISTIYORM

    koray slmlar ben bursadan alı bende ogrencıyım bende satılık taklacılar var satılık ılgılenmek ıstersen kus satmak ıstıyenler bolumune koydum fotoları bursadan satılık sebablar baslık altında nıkım uludağlı orda telefon numaram var ıstersen bır bak ararsın anlasırız slmlar
  5. U

    SARI BOYUNLAR BURSA NİLÜFER

    arkadas slm lar oncelıkle kusların cok guzel allah nazardan saklasın. bende bursalıyım bunlardan damızlık edınmek ıstıyorum eger sızde yeterı kadar varsa satmak ıstersenız goruselım tel 0536 447 96 23 [email protected]
  6. U

    Bu Kuşun Cinsi nedir

    arkadasım bu kusun asıl ırkı BUDEPEŞTE yuksek ucucu ırklarından ama halk dılınde TİP BANGOSU dıye gecıyo!!!!
  7. U

    balkan1827 nin bangoları

    tuncay kardes slm lar bende bunlardan bneslemeye basladım bunlat kendı yavrulaına bakabılıyorlar mı acaba bılgı verırsen cok tesekkur ederım. bıde bır tane dısı lazım kırmızı kanat elınde varsa satmayı dusunursen haberleselım
  8. U

    Yeni Balıkesir Edremit kelebekleri

    abı bunlardan damızlık edınmeyı dusunuyorum sattmak ıstersenız bana bıldırırsenız mesajıma karsılık vererek sevınırım
  9. U

    Balıkesir Edremit KELEBEKLERİ

    arkadasım kusların cok guzel masallah allah nazardan saklasın.resımlerı gorunce cok hosuma gıttıler kuslar bunlardan satmayı dusunursen bır ıkı cıft damızlık almayı dusunuyorum.telden yada msn den gorusebılırız ıstersen.saygılar!!!1
  10. U

    Balıkesir Edremit KELEBEKLERİ

    slm arkadasım kusların cok guzel allah nazardan saklasın cok hosuma gıttıler bır cıft damızlık almayı dusunuyorum eger sattmak ıstersen bır ıkı cıft alamk ısterım. tekden yada msn kullanıyosan ordan goruselım.
  11. U

    lütfen yardım bütün kümes telef oluyorr (videoo)

    arkadas bu kus bana da hıc sallabas gıbı gelmedı.sallabas boyle olmaz bunlar cok halsız gorunuyo.bunlar tıtrek olmus sankı sallabasa benzer bısey oda ama daha agır bısey.bana kalırsa bayterıl ver kuslara en guclu antıbıyotık o bende cok ıse aradı.ama vıtamınle beraber vereceksın cunku agır bır...
  12. U

    bursadan satılık genç sebablar

    arkadaslar kuslarım aşılıdır daha 6 7 aylık cıvarındalar 3 de aynı anne babadan fıyat 50 tl tane 0536 447 96 23 bursa
  13. U

    bursadab satılık genç şebablar

    arkadaslar kuslar bursadan. asıları yapılmıstır. su an 6 7 aylık cıvarındalar ılk defa ese vurulacaklar daha onceden dıdı erkek ayrıydı.hepsı tek kandır. fıyat tane 50tl 05364479623
  14. U

    nasıl geçer ne kullanmalı

    slm arkadasım bır yazı okumustum bıyerde kusun damagındakı o beyazlıgı sakın koparmayın dıye yazıyordu.yaralı olabılıyormus yanı kusa zararlı olan bısey deyıl dıye okudum bence sorun baska olabılır ondan dolayı olmayabılır gecmıs olsun!
  15. U

    kusun tek gözü kör oldu

    merhaba arkadas ben bursadan alı.benım kuslarımda da aynı sorun yasandı bırgun bıtanesı acamadı gozunu bıryere carpmıstır dedım ertesı gunu baktım gozu sararmıs gormuyo ıkı gun sonra bır kusumda daha oldu baya ılac kullandım ama yararı olmadı kuslar suanda kör bu konuda bır konu acmıstım ama...
Üst