Neler Yeni

Muho kullanıcısının son içeriği

  1. Muho

    Vatani Görevim İçin Bir Süre Aranızda Olamayacağım !

    hayırlı teskereler dostum...Diş Tbp Atğm olarak inş sağlıkçı olursun... 5. Ana jet üssünden sevgi saygı ile..
  2. Muho

    ßursa'dan Ruko Ayhan Nacizane Kırmızı ßaskalar

    asker dönüşü böyle güzellikleri görmek çok güzel yetiştirene saygılar..
  3. Muho

    Yönetici Alımı Yapılacaktır !

    Sagolasın Muharrem abim :)
  4. Muho

    Yönetici Alımı Yapılacaktır !

    teşekkürler Kadir kardeşim inş kazasız gider geliriz...
  5. Muho

    HAVACI KARDEŞLERİN SARIKAFAKUYRUKLARI

    maşallah demekten dilimde tüy bitti :D çok güzeller..Rabbm nazardan saklasın..
  6. Muho

    --gelincik--

    bu videoyu paylaşmak istedim.. gerçekten daha da korktum bu hayvandan köyde boşuna kaptırmamışız o kadar kuşu.. http://videonuz.ensonhaber.com/izle/tun ... san-avinda
  7. Muho

    Yönetici Alımı Yapılacaktır !

    kolay gelsin diyorum şimdiden bol paylaşım istiyorum diliyorum askerden takip edecem inş kuscular.org ailemizi..
  8. Muho

    KELEBEKLERİM ..

    abi sadece kostüm amaçlı mı besliyorsun..
  9. Muho

    Kuşların Altından Yumurtalar Çalınıyor !

    Ailenden biri de olabilir fazla üremesinler diye :D küçükken başıma geliyordu...
  10. Muho

    HAVCI KARDEŞLERİN KARAKUYRUKLARI

    maşallah hep klas kuşlar sizde..
  11. Muho

    ÇATI ARASI KÜMESİM NASIL !!!

    ortam muazzam inş uçuruyorsundur kuşlarını..
  12. Muho

    Bursa'dan Dönekler

    Re: BURSA'DAN DÖNEKLERİM.. helal olsun diyorum sana..kuşlara da maşallah..
  13. Muho

    BURSA KUŞ PAZARI

    güvercini bu yüzden seviyorum en özgür evcil hayvan bence çok da mutlular..bi de tahta yemlik fiyatını biliyor musun Türker abi çok hoşuma gitti yemin içine de bi pislik gelmez hem..
  14. Muho

    Erbil-posta guvercinleri

    bizi nerden olursa olsun salın diyorlar resmen :D maşallah çok saygım var bu kuşlara..
  15. Muho

    DENİZLİ DOLAPÇILARI

    Re: MADEIN DENİZLİ çok sağlıklılar maşallah..
Üst