Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. Y

    25 liraya iyi kuş verebilecek kuşsever arıyorum!!!

    Şafak abi ilgine milyonlarca kez teşekkür ederim. Ama benim Adana'dan başka bir yerde tanıdıgım yok Ankardan buraya kuş gönderilirmi onuda bilmiyorum ama eğer kuşlara zarar gelmeden buraya gelebilecekse senle görüşmek isterim vallahi. Gene çok teşekkür ederim.
  2. Y

    25 liraya iyi kuş verebilecek kuşsever arıyorum!!!

    msnimi vermeyi unutmusum : [email protected] bu msn adresim. bide kuşlar sağlıklı çift olursa inşallah memnun olurum. (biliyorum biraz fazla konusuyorum kızmayın affınıza sıgınırım yanlış kelimeler kullandıysam)
  3. Y

    25 liraya iyi kuş verebilecek kuşsever arıyorum!!!

    Arkadaşlar merhabalar emre ben Adanadan yakın il ve ilçelerden kuş beslemeye gönül vermiş abilerimiz , kardeşlerimizden 1 çift karakanat mısıri yada 1 çift istanbullu(taklacı) diyorsunuz galiba o kuştan bana verebilecek varmı ben kuş beslemeye başlayalı 3 yada 4 ay oldu elimde çok iyi kuşlar yok...
  4. Y

    satılık azmanlar (misri,hünkari,bango)

    Karakanat mısıri'ne talibim hocaaa ne olur görüş benimle 30 ytl param vardı zaten alırım kurtulurum benimde mısırim olur :D inşallah tabi adanadayım ben bu arada ekledim msnini kabul et ayrıntılı görüşelim
  5. Y

    Köpekten süt emen kedi

    SÜPERRRR.... İşte İnsanlıgın bakıpta utanması gereken bir kare...
  6. Y

    * Satir arasi hikayeler *

    Binlerce kez teşekkürler...
  7. Y

    5 Yıldır Güvercinler için Çöplerden Yiyecek Topluyor

    Gerçekten çok güzel bir olay.. Amcamdan Allah razı olsun
  8. Y

    Güvercin Tilki ve leylek

    Güzel.. Hatta süper vay kurnaz tilki...
  9. Y

    HUSEYİN MERCAN EFSANE KIRMIZI ÇİLLERİMİN DEVAMI

    Maşallah Nazar degmez İnşallah. Hepsi çok güzel
  10. Y

    Damarlı kuşlar

    Eğer Sattığım kuş geri gelirse beni havalar uçurur hatta sattığım kişiyi tanıyorsam al arkadaş paranı bu kuş benden vaz geçmiyor bende ondan vazgeçmekten vazgeçtim derim... Ama henüz öyle bir olayla karşı karşıya kalamadım...
  11. Y

    KAMİKAZİLERİN CULUKLERİ VE UCUS RESİMLERİ

    Ben bildigim kadarıyla anlatayım... Bizim yerli diye hitap ettiğimiz Adana ırkı güvercinler 2'li 3'lü grupla birlikte (buna posta denir) uçurulur (benm gözlemlediğim kadarıyla bende besliyorum :)) istenildiği kadar yükseğe çıktımı kuşa parlak çekilir(ben halen beceremiyorum hayvanın canı...
  12. Y

    Kanat çekilmesi

    Canın Sagolsun gönderelim yahu :D
  13. Y

    Güvercinler sahiplerini tanır mı?

    Valla kesinlikle katılıyorum.. hemde bir örnek vermek istiyorum Mavili Zırhlı en az 3 yaşında bir kuş bir ay önce hiç yanımıza yaklaşmazken yemlerini az vermeye başladık kuş şimdi kucağımızdan inmiyor tabi yeni yetiştirenler için çok güzel bir duyguyu yaşatıyor.
  14. Y

    Kanat çekilmesi

    Eğer anlatabilirsem ne Mutlu bana. (Sakın yanlış anlama ben yeni başladığım için )
  15. Y

    Kenevir'i nereden buluruz

    usta işte insan bilmeyince böle durumlarla karşılaşıyor. Kuşlara avuçla verdim bişi olmayınca bende umudu kestim. Peki ozaman bir soru sorayım kuşların kızgınlaşma dönemi varmı varsa nezaman o zaman geldiginde kesinlikle çift edebilirmiyiz. İlginize şimdiden teşekkürler.
  16. Y

    Kanat çekilmesi

    henüz ben beceremiyorum ama anlatayım kanatın en ucunda olan telkesine (sert olan yere) en yukardan bir kaç cm aşagı filtekeyi geçiriyoruz(ben yapamıyorum henüz) sonra uzun olan kanatları güzel bir şekilde toplayıp filtekenin içinden geçiriyor sonra filtekeyi kapatıyoruz. kuş 45 cm kadar...
  17. Y

    çiçek hastalığı sanırım ne yapmalıyım?

    Re: bi yardımcı olursanız sevinirim sanırım bu olması gerek benim abimde bundan kullanıyor. Ayrıca hayvanda bir durgunluk yem yememe düşünce halinde olmaları gibi durumlarda da veriyor sanıyorum işe yarıyor ancak geçen kuşun bitanesi topallamaya başladı bu ilaçtan kaynaklandıgını söylemişti...
  18. Y

    Kanat çekilmesi

    bende eve yeni getirdiğim kuşların kanatlarını hep çekiyorum... Aslında filteke vurmak daha iyi ama .... yeni olunca insan pek beceremiyor (:
  19. Y

    Balina katliami - AB buna ne der acaba?‏

    Eğer medeniyet dedikleri, diğer canlıların yaşama hakkını elinden almaksa, insanları birbirine düşürmekse, çıkar ugruna degerlerinden vaz geçmekse, para ugruna gözlerini kırpmadan can almaksa Ben BARBARIM... Medeniyetten bahseden Bu insanlara acımaktan başka hiç birşey yapamıyorum yazıklar...
  20. Y

    Kenevir'i nereden buluruz

    valla hiç bir etkisi olmadı arkadaşlar bu kenevirin ya ben yanlış yapıyorum yada benm kuşlarda kenevire karşı bir bağışık var hiç birinde kımıldama bile yok :D
Üst