Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. N

    afyondan oyun kuşları

    Maşallah Kenan usta, Afyon'da mı besliyorsun ilçelerinden birisinde mi?
  2. N

    YOZGATLI HALİL ABİ DAMIZLIK KÜMESİ

    Re: ANKARA SİNCAN (SARAYCIK) HACI HALİL ABİ DAMIZLIK Merhaba, Ben 5 yaşımda abimin kuşlarını yemlemeye, 8 yaşımda da ilk 2 çift kuşumu beslemeye başladım. Şuan 18 yaşımdayım ve o 2 çift kuşum halen elimde.Bana geldiklerinde 8-9 aylıktılar.Yani yaklaşık 11 yaşına girmek üzereler.Ben 30 yaşıma...
  3. N

    Resimdeki kuşun ırkı?

    Bilgiler için teşekkürler.Banada dwrm'in dediği gibi dönek ve başka kırması gibi geldi.
  4. N

    Resimdeki kuşun ırkı?

    Arkada görülen siyah-beyaz renkli dişi güvercinimin bir gözü siyah, diğer gözü kırmızıdır.Yüksek uçmakta ve en az 20-25dk uçmaktadır.Uçuşta bel kırma, takla, dönme gibi oyunları yoktur.Düz karga misali uçmaktadır. Siyah kuyruk, beyaz kanatlıdır.Paçalarıda resimde görüldüğü gibi pos...
  5. N

    ~ Emek ve Kus Hirsizlari ~

    ''HIRSIZ`siz GASP`siz bir sezon olmasi dileklerimle,hesey gönlünüzce olsun insaallah.'' iyi dileklerin ve bilgilendirme için Allah razı olsun Tahir abi.
  6. N

    Yerli Hünkarilerin Yavrulara Bakması Nasıl ?

    Teşekkürler Sinan kardeşim..
  7. N

    Yerli Hünkarilerin Yavrulara Bakması Nasıl ?

    Selamlar, bende 1 çift hünkari sahibi oldum, normalde taklacı besliyorum, yukarıda vermiş olduğunuz bilgiler çok işime yaradı bilgi sahibi oldum, benim sorum ; hünkarilerde oyun varmıdır? taklacı,dönek gibi oyunlardan yaparlar mı yoksa düz uçucular mıdır? yoksa kendilerine öz ve ayrı bi oyunları...
  8. N

    İstanbul bangosu, İstanbullu Güvercinim.

    Merhaba ali abi, o bilgileri bende biraz araştırarak okudum yinede bana okuttuğun için ve yorumun için teşekkürler.Kuş şehir dışından geldi.Eşide var yalnız o biraz kırma gibime geldi, fotoğrafını koyayım yinede görüşlerinizi beklerim ona da. Yavrularını alıp onları uçurmayı düşünüyorum nasip...
  9. N

    İstanbul bangosu, İstanbullu Güvercinim.

    Teşekkürler Nizam abi.En iyileri sizlerin olur inşallah..
  10. N

    İstanbul bangosu, İstanbullu Güvercinim.

    Merhabalar, ben normalde taklacı beslemekteyim, fakat bu kuş geçti elime biraz araştırdım istanbul bangosu yada istanbullu deniliyor.Bu ne kadar orjinaldir, ne kadar değildir, cinsi sizce nedir(erkek-dişi) ? Yorumlara açıktır her türlü iyi yada kötü. Teşekkürler..
  11. N

    kız kuşum nie böyle

    Çatısı açık diye pat yumurtlayacak değil Tarık.Bekleyip sabırlı olman lazım. Yumurtladıktan sonrada Saim abinin dediği gibi olur.
  12. N

    ~ KUSCULAR.ORG PiKNiKTE ~

    İnşallah bir aksiklik çıkmadığı takdirde oradayım.Emeği geçenlere teşekkürler.
  13. N

    Fenerbahceli Oyun Kuslari

    Allah gönlünce uçurmayı nasip eder inş.Emeğine sağlık, dumanlılar hoşuma gitti.
  14. N

    tarık'ın kuşu

    Yavru değil Tarık kardeşim, biraz sabırlı olman gerekiyor artık bu durum da senin.Onlar yumurtlayıcağı zamanı bilir.
  15. N

    Istanbuldan Oyun Kuslarim

    Maşallah Hüseyin abi tüyleri kadar ömürleri olsun.Devamını bekliyoruz, paylaşırsın inş. bizimle.
  16. N

    Yavru posta hazırlama (destek)

    Merhaba, Ben Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde 8 yaşımdan bu yana kuş besliyorum.Şimdiye kadar hep taklacı oyun kuşu yada bursa oynar güvercinlerinden besliyordum.Yaklaşık 4 ay önce izlediğim bir belgesel bende yarışlara posta güvercini yetiştirme azmi uyandırdı.Çevremde biraz...
  17. N

    Ödemiş Yerlisi ( Ödemiş Kelebeği) ( Ödemiş Sayası)

    Resimlerini dört gözle bekliyorum hocam.Eklerseniz sohbet etmeyi, fikir danışmayı, eksiklerimi gidermeyi isterim. [email protected]
  18. N

    oyun kuşu arap akkuyruk' larımdan resimler

    Maşallah oyunlarınıda görmeyi isteriz.
  19. N

    Kumesin ve kuşlarım

    Selam kümesiniz ve kuşlarınız çok güzel.Tabanlarda kullandığınız madde ince çakıl taşı mı?
Üst