Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. P

    USTALAR BAZI ARKADAŞLAR BUNE ÇORUM ÇIPLAĞI DER DOĞRUMU

    ZATEN bu kaçtı MERAK ediyorum bi abim tahtalı demişti :)
  2. P

    EDİRNE'DEN SELAMLAR

    BENDE UZUNKÖPRÜLÜYÜM SELAMLAR...
  3. P

    Şu Acemiye Bir Yardım

    bence hiç bantlama çünkükanadı tutulabilir O yüzden kanadından 7 telek çekcen BU KANATLAR NERDEYSE 1 AYDA ÇIKAR VE O ZAMAN YAVAŞ YAVAŞ UÇURMAYA BAŞLA . BENDE BURSALARIMA ÖYLE YPTIM GAYET GÜZEL OLDU... BNMDE ALANIM ÜSTÜ KAPALI... (DEDİKLERİMİ YAP )
  4. P

    UZUNKÖPRÜLÜ KUŞÇULAR Bİ MERHABA DERMİSİNİZ .

    :hungur: :heyo: :heyo: :slm:
  5. P

    HAYRABOLUDAN BAYRAM GÜNALIN TEPELİ SARI VE KIRMIZILARI

    Bende bi ara hayraboludandım MELEK ÜNER İLKÖĞRETİM OKULUNA GİDİYODUM ŞUAN UZUNKÖPRÜDEYİM.... ÇİFT? NE KADAR
  6. P

    KUŞÇULAR KUŞLARIM NASIL ?

    Bu kuşlar hiç bir yere alısık deil. AMA dha yavru 1 hafta içinde salsam olurmu alalı3 gün oldu
  7. P

    arkdşlar hangisi dişi sizce

    bencede sağdaki dişiye benziyo kümes içinde anlarsın gugurup gugurmasından
  8. P

    ....BUNLARDA BENDEN....

    Maşallah Mercan Alabadem kaç eder sennkinin aynısı (ALINTI İLE CEVAPLARMISIN?)
  9. P

    KUŞÇULAR KUŞLARIM NASIL ?

    Saol dha foto koycam ... Yakında Limoni(Limonlu) alcam yavru onlarında fotolarını koycam Saygılar..
  10. P

    KUŞÇULR BURSAM NASL ?

    Bursa Irkı Taklacı Olarak Geçer .. Yanlışmı biliyom
  11. P

    KUŞÇULR BURSAM NASL ?

    bursam nasılk?
  12. P

    Kuşlarım

    Beyazların çok güzel ama portakalın renklerinde sorun var .Bn Portakal Hastasıyım koycam foto
Üst