Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. A

    Yem Yiyemeyen Yavru kelebeğime hangi yemi vermeliyim ve hang

    Selamlar Arkadaşlar; Ben Bundan Geçen Hafta 3 Tane Yavru Kelebek Aldım Teki Sarı,Teki Beyaz,Tekide Karakafa. Bu Kuşlarda Karakafa Olanı Daha Tam Olarak Yeme Düşmemiş,Fazla Yem Yiyemiyor Belkide Hiç. Bu Karakafama Elimle Yem Yedirme Vaktim Olmuyor.Yedirsemde Fazla Yediremiyorum.Yem Yerine Bi...
  2. A

    KUŞUMUN GÖZÜNÜ FARE ISIRMIŞ DÜZELİRMİ??

    Arkadaşlar benim beyaz erkek mardinimin gözün fare ısırmış gözünü sabah açamıyordu limon sıktım hafif açtı ama gözünün yarısı kanlı gibi.yemde yemiyor.ben bu kuşu nasıl düzeltebilirim.yem yermi ??
  3. A

    yumurtayı niye kırdılar??

    arkadaşlar bende bir çift beyaz kelebek var.dişi yavruyken almıştım erkeği sonradan aldım.kuşlar kümese çalılık bile toplamışlardı.dün akşam yumurtlamışlar ama yumurtayı kırmışlar neden olabilir acaba?*
  4. A

    konu kilitli deniyor ve altına sebebi..

    konu kilitli deniyor ve altına sebebide; ''anlamsız başlık nedeniyle konu kilitlli ayrıca;lütfen siteden arayarak konunuzun cevabını bulunuz.'' deniyor.ama ben bulamadım ve sonra konuyu açtım.ve ben bulamıyorum siz buluyorsanız konuyu kilitlemeden önce o konunun cevabını link olarakta...
  5. A

    İÇERİYE..

    merhaba arkadaşlar; ?? benim en çok merak ettiğim şey kuşun yumurtaya bakıp bakmadığını elle nasıl anlayabiliriz.??? şimdiden teşekkürler..
  6. A

    ne çıkar??

    benim bir tane erkek enseli siyah gözlü bir kara kuyruğum var.ona eş olarakta arap dişi gözler bembeyaz kuşlar aldım ve bunları eşe vurdum.sormak istediim.. bu kuşlarda hangi renkte bir kuş çıkabilir? gözler beyazmı veya siyahmı olur?
  7. A

    sazkanat selanik olurmu?

    SELAMLAR.ben bursadan burak.benim bir arkadaşımda bi kuş var resim çekme vaktim olmadı.ama kuşun rengi siyah ve knatlarında yarı yarıya beyazlıklar var renkler karışmış değil yani beyaz olan yerler full beyaz siyah olan yerlerde aynı şekilde uçuşunu görmedim ama sıkıyormuş.gözler siyah gaga...
  8. A

    bizde bursalıyız

    bende brsada oturuyorum abilerim kardeşlerim.. yıldırımda ve kelebek türü güvercinler besliyorum saygılar.
  9. A

    yazdığım şeyi düzeltemiyorum.ama niye düzeltmiyim??

    bu sitede tek eksik olan şey sitye birşey yazdığımda onu düzeltememem yada silememem olmuştur.lütfen düzeltmemiz için bize yardımcı olurmusunuz. bu konuyu dikkate alıcağınızdan hiçbir şüphem yok.. şimdiden teşekkürler.
  10. A

    kelebeğim sarı pislik yapıyor??

    benim bir çift beyaz kelebeğim var.bunlarda dişisi sarı pislik yapmış.sarı pislik yapması bir hastalığın başlangıcı olabilirmi veya yumurtlayacak olmasından kaynaklanabilirmi??
  11. A

    yeni aldığım kelebeklerim 4 gün sonra yumurtladılar ama...

    yeni aldığım kelebeklerim 4 gün sonra yumurtladılar ama yumurtaya bakmadılar neden bakmamış olabilirler?? benim kümesimdeki ilk yumurtaları olduğu için yumurtaya bakmamış olabilirlermi acaba ?? cevaplarınızı bekliyorum..şimdiden teşekkürler..
  12. A

    bursada uygun fiyata takım kelebek aranıyor

    satılık takım kelebeği olanlar warsa msn adresim.. [email protected] bursada..aranıyor ben yıldırım d.kızık ta oturuyom yakında satan warsa alıcı olarak gelebilirim.. eğer ilgilenen olursa takım muradiyelerimlede takasa gidebiliriz ama kelebeğin de bnm kuş kadar iyi olması şartıyla
Üst