Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. M

    allahın lutfu

    benimde balkonuma yuva yaptılar. Yumurtlamışlarda... Ancak 3-4 gündür anne baba gelmiyor.. Yumurtalar öle kaldı ne yapmam gerek?
  2. M

    bıldırcın sulukları

    arkadaşım yavrulara suluk yapmak istiyorsan bu kafeslerde muhabbet kuşlarına konan suluklardan koyarsan onlar rahatlıkla içerler.. ama büyüklere yapçaksan yem aldığın yerde veya hayvan satan dükkanlarda 2.5 liraya olan ufak suluklardan koyarsan onlar rahatlıkla çıkarlar..
  3. M

    İşte Bunlarda Benim Bıldırcınlarım

    Re: İŞTe BuNLaRDa BeNiM BıLDıRCıNLaRıM ... Bursada besliyen arkadaşlar varsa bana ulaşsınlar.. yada bilgi paylaşımı yapmak isteyen arkadaşlar msn mi ekleyebilirler.. ben yeni şeyler öğrenmeyide severim.. [email protected]
  4. M

    İşte Bunlarda Benim Bıldırcınlarım

    Re: İŞTe BuNLaRDa BeNiM BıLDıRCıNLaRıM ... arkadaşlar ben 6 aydır besliyorum.. ilk başta acemi olarak başladım.. bir köpek kümesine kapak yaparak beslemeye başladım burda fotoları olması lazım.. ama soğuklar olunca suları donmaya başladı ve kümesi deiştirmek zorunda kaldım şimdi...
  5. M

    bıldırcın

    meraba.. bende bıldırcın yetiştiricisi ve meraklısıyım... son 1 aydır bu 10 bıldırcına bakmaktayım.. bu bıldırcınlardan 1 dişim yumurtlamaya başladı.. bende oraya bi kasenin içine çimen koyup bırakıyorum ve hergün 1-2 tane yumurta alıyorum.. tek merak ettiğim bu yumurtaları bırakırsam orda...
  6. M

    buda benim kümesim..

    valla arkadaşlar ben güvercinde çok besledim ama benim burdaki bütün güvercinlerimi şahin kaptı.. o yüzden ördek ve bıldırcın besliyorum.. ördekler ve bıldırcınlar var.. kardeşim dönüşleri nasıl derken ne demek istedin.?
  7. M

    Güvercin ,kümesleri

    süper kümes olur.. ama bunlar kulube olarak üretilmiş sanırım..
  8. M

    İSTANBULDA BİR ARKADAŞIM BESLEDİĞİ KUŞLAR.

    çok güsel kuşların var.. hele ilk rsimdeki süper..
  9. M

    Ayhan Sarıçam/İstanbul) Kelebek salma ziyaretim.

    abi helal olsun.. valla bazıları var öle kümes yapıyolarki hayvanlara eziyet ediyolar.. ama sizin gibi abiler bişiler yaparken tam olarak yapıyoo..
  10. M

    buda benim kümesim..

    :evet: arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..
  11. M

    buda benim kümesim..

    arkadaşlar ben bazı sorunlardan dolayı güvercin beslemeyi bıraktım ama içimde ki hayvan sevgisi bir türlü durmadı ve yine bir kümes yaptım ancak bıldırcın ve ördek besliyorum.. tarasımda besliyorum.. bunlarda fotoları.. :slm: :heyo: :s:
  12. M

    Terasda Kuş beslicem Yardım

    hyr kardeşim bu fşyatlar yanlış.. yemlik 3tl suluk 2-3 tl yuvalık kasalardan yapılabilir.. onada masraf olabilcek en fazla 10tl. taban ızgarasıda 10 tl fln tutar.. ama büyüklüğe göre deişir.. sana en fazla 30-40 tl masraf yapar ama ondan sonra bidaha hiç masraf yapmassın.
  13. M

    kuş cinsi

    arkadaşlar ben de gördüm bu kuş sulak bölgelerde yaşayan bir kuştur. su kenarlarında beslenir. asla martı deil bu. martınında ayakları perdelidir. bu gocagöz kardeşim.. araştırdım en yakın gocagöz oluyoo.. sende kocagözün fotolarına bakarsan anlarsın. kuyruk aynı,gözler aynı,gagaları...
  14. M

    Bıldırcınlar

    arkadaşlar bugün 3 tane bıldırcın aldım 2 tanesi beyaz 1 tanesi siyah renkte.. şimdilik onlara ayrı bir kümes yapana kadar büyük bir kutuda bakıcam.. çünkü ördekler bıldırcınları istemiyolar kovalıyorlar.. :hungur: inşlh en kısa zamanda yumurtlamaya başlarlar..
  15. M

    ÖRDEKLER HANGİ AYLARDA YUMURTLAR?

    teşekkürler arkadaşlar çok yardımcı oldunuz..
  16. M

    sansar mağduru....

    kardeşim açık yerleri kapa.. valla gelir yer..
  17. M

    Bıldırcınlar

    arkadaşlar bende 10 ördek vardı 5 tanesini yeğenime verdim.. kümesimin bir bölümüne bir yer yapsam onlara sizce geçinirlermi?
  18. M

    ördeklerim

    kardeşim bıldırcın ördeklerle yaşarmı.. bakabilirmiyim bıldırcınada..
  19. M

    ÖRDEKLER HANGİ AYLARDA YUMURTLAR?

    arkdaşlar benim 10 tane ördeğim var. ama daha kanat tüyleri yeni çıkmaya başladı. bildiğim kadarıyla 1-2 ay içerisinde erginleşiyorlarmış.. ama hangi aylarda yumurtlarlar vede her yumurtadan yavru çıkarmı danışmak istedim.. bide arkadaşlar yavruların dişimi erkekmi olduğu nasıl anlaşılıyo...
Üst