Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. G

    Döneğime Şahin Saldırırken

    İstanbulun göbeğinde tüfek vs. (:
  2. G

    Döneğime Şahin Saldırırken

    10 dk önce mavimi aldı, kuş 1 saatten beri uçuyordu inmeye yakın götürdü :( :(
  3. G

    Döneğime Şahin Saldırırken

    Abi sen nediyosun gökdoğan saldırırken şu çok sesli olan torpiller yokmu ondan patlattım döndü tekrar saldırdı :ckmk: :ckmk: :ckmk:
  4. G

    Döneğime Şahin Saldırırken

    :) saldıran (gökdoğan) bizim buranın yerleşiği.Lafın gelişi şahin yazdım.
  5. G

    Döneğime Şahin Saldırırken

    https://www.facebook.com/photo.php?v=10151910880236203&l=2661543540965059214
  6. G

    Piskopat Güvercinim 2

    Buda aynı .. Elime bi kuş alıyorum hemen elime gelip kuşa ötmeye başıyo :ckmk: Tam bi piskopat.
  7. G

    Piskopat Güvercinim 2

    http://www.youtube.com/watch?v=Pk_I224ie6c
  8. G

    Sabah yakaladım cinsi nedir ????

    Dönek yada kelebek.
  9. G

    Arkadaslar Yardim

    Resimlerde sağlam duruyorlar.Nezle gibi bir durum yok.
  10. G

    Piskopat Güvercinim 2

    Re: Asabi Güvercinim Her gün oynuyorum :) Elimle yemek yediriyorum :)Dışarıda korktuğu an hemen yanıma geliyo
  11. G

    Piskopat Güvercinim 2

    Asabi Güvercinim Anne ve babası çalınınca mecbur evde baktım, ele geliyo ancak biraz asabi oldu :) http://www.youtube.com/watch?v=bf0y7qgmBBI
  12. G

    Guvercin ve Illuzyon

    Bu nedir böyle süper ya adam aşmış :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
  13. G

    YIRTICI KUŞLARDAN KORUNMA İÇİN SPREY

    Edirnekapıda satılıyo bu üründen.
  14. G

    Yırtıcı Kuşların Tanıtımı

    Nedir bu gökdoğan'dan çektiğimiz yılın 8 ayı dibimizde günde 1 kuş alıyor.Hatırladığım kadarı ile 6 senedir burada hesaplarsak ortalama 1400 kuş yemiş. :) :)
  15. G

    Ucuzluk

    Bende öyle duydum.
  16. G

    atmaca ve şahin kovalıyan postalar !!

    Postalar atmaca şahin kovalamazlar ancak saldırıda ise %95 yakalanmazlar.
  17. G

    EMEK HIRSIZLARI

    Adamlar meslek edinmişler bunu.
  18. G

    EMEK HIRSIZLARI

    çalınma saati 15.00 bu kadar bu kadar azıtmış şerefsizler.gündüz gündüz giriyolar. Ne cesaretse
  19. G

    EMEK HIRSIZLARI

    Çok sağolun.Karakola gittik ama adamı gören yok.Yapılıcak bişeyde yok.Haram zıkkım olsun ne diyim.
  20. G

    EMEK HIRSIZLARI

    Sarıyer tarafıdayım. Dün 50 civarı güvercinim çalınmıştır.Mirolar, şekeriler, sarılar, kaplamalar vs.. vardı.En iyilerini çalmış şerefsiz.
Üst