Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. K

    70 mi yedi mi

    Selamünaleyküm arkadaşlar. Bu güne kadar kalktığında şakır şakır oynayan ben bugün oynamayacağım diyen en yaşlı kart kuşunuz kaç yaşındaydı.etrafta izlediğiniz taş gibi oynayan kuş kaç yaşlarındaydı. Daha düzgün sorarsak iyi bi kuştan kaç seneye kadar performans aldınız veya alınır? Eski...
  2. K

    Zayıf tüy

    Arkadaşlar kuşlardaki zayıf kuvvetsiz boşluklü tüyleri neler vererek daha düzgün sağlam tam tüye çevirebiliriz
  3. K

    Neler var

    Takke perçem perde kuşlara nasıl girmiştir? Kuşlarda akraba eşlemesi ile yavruya neler geçer ve nasıl bir yol izler.bu işaretler daha sonraki her yavruya aktarılır mi yoksa arada bir mi aktarılır ? Bu işaretler nasıl işaretlerdir? Düşünceleriniz neler?
  4. K

    çorum kuşu

    selamünaleyküm çorum çıplağı aslında dama gelip oynayan bir ırktır aslı ala değil beyazdır alalar çıkmadır isterseniz yıllarca alaları eşleyin altlarından beyaz yavru çıktığını göreceksiniz gök ve arap kanı girmiştir mantıklıca düşündüğünüzde beyaza kan girilerek ala kuşlar ürediğini görürsünüz...
  5. K

    ÇOK UZUN Bİ SÜRE ARANIZDA YOKUM

    selamünaleyküm arkadaşlar bu sitede geçirdiğim keyfi, gördüğüm arkadaşlığı ve sıcaklığı hiç bi sitede görmedim..başkasıda göremez.bu sitede çok güzel abiler tanıdım gerçek hayatta,kısmetse dahada tanışırız.siteyi kurup bizleri tanıştıran kaynaştıran abilerimizin eline sağlık.ama özel nedenlerden...
  6. K

    perdeli oyun kuşu

    perdeli oyun kuşu var bilir hemen hemen herkes.peki hiç oyunlarını izleme şansınız oldu mu? nasıl?
  7. K

    youtubeyi açma linki

    konuyu açacak yer bulamadım buraya açtım.inşallah bi yanlışlık olmamıştır. youtube kapandı. açması gereken arkadaşlara 2 linkim var http://www.youtubeunblock.com ve http://www.proxylord.com bu iki site üzerinden youtubeyi açabilirsiniz...iyiseyirler...
  8. K

    saim ustanın damarları noldu ve şimdi kimlerde var?

    abilerim eski kuşçuları tanıyan veya direk onlarla konuşan kuşçu büyüklerimiz vardır veya canlı şahitlerle konuşanlar vardır...ankarada bi saim usta vardı denir.namlı kuşlar çıkmış ve dozdumanlı kuşları beyaz yavru vermektedir.bu kuşların akıbeti noldu.kimlere gitti öz kuşlar.hem damarın akıbeti...
  9. K

    bunlarda benim yapikler kalite bozuk ama anlayan bilir kuşun

    http://www.youtube.com/watch?v=5gjHMpZJvMA ihtiyar sarıkır yaşlı ve yatık kuşum http://www.youtube.com/watch?v=S5FC3dbvf98 http://www.youtube.com/watch?v=0KrgEwOekyA 4 aylık yavru kızması
  10. K

    kumru videoları

    ölü taklidi yapan kuş (kumru türü) http://www.youtube.com/watch?v=_TbpSSqZ7Eo kumru ötüşü http://www.youtube.com/watch?v=fKYRe7HOvaI&NR=1 kumru ötüşü 2 http://www.youtube.com/watch?v=GCB4-JWZ1kQ&feature=related alışmış okşanmaya http://www.youtube.com/watch?v=g8RAjPgsv8E&feature=related
  11. K

    selamün aleyküm ben samet

    selamün aleyküm arkadaşlar ismim samet 20 yaşındayım eskişehirli olup urfada ikamet etmekteyim 4 senedir kuş besliyorum performans oyun kuşundan vazgeçeceğimi sanmıyorum oyununu en çok koyu kuşların oyununa güvenirim arap gök ve dumanlıbozlar bunlarda benim kargalarım viewtopic.php?f=40&t=676 en...
  12. K

    benim oyun kargaları (fotolar 4. sayfada)

    arapakkuyruklarımdan zümrüt olan urfa ırkı bi kuştur kendini uçurmaya korkuyoz her uçuşunda kümese konamadı yoldan dağdan yakalayıp getirdim çakmaklım ankaradan geldi oyun açtırmaya çalışıyom ama pek oynuyacak gibi davranmıyo bunların ikiside urfadan aldım boz olanı hakikatli kuştur...
Üst