Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. I

    İŞTE DÜŞMANIMIZIN SONU

    ARKADAŞLAR ALLAHIM HERŞEYİ GÜZEL YARATMIŞ.AMACIMIZ BU HAYVANLARIN SOYUNU TÜKETMEK DEĞİL.ADAMLAR BUNLARI BAZEN YETİŞTİRİP DOĞAYA SALIYORLAR AMA ŞEHİR MERKEZLERİNDEN.BUNLARDA ORALARDAN AYRILMIYOR.BUNA YAZIK DİYENLERE SORUYORUM TA KÜMESİN ÖNÜNE GELİP KUŞLARI ALMALARINA NE DİCEKSİN.DOĞANIN KANUNU...
  2. I

    İŞTE DÜŞMANIMIZIN SONU

    İZLEYİN ARKADAŞLAR.
  3. I

    İŞTE DÜŞMANIMIZIN SONU

    Arkadaşlar sizleri saygıyla selamlıyorum.Fetiyede bize kan kusturan kuşlarımızı mahveden adi yaratık(aslında harika bir güzellik)sonunda belasını buldu.Kuşlarını sağlıklı uçurmak isteyen arkadaşlara tavsiye lanet90 denilen tarım ilacını alıyosunuz dışardan getirdiğiniz yada gözden çıkardığınız...
  4. I

    Kara kanat miskilerim ve diğerleri..

    Oyun kuşunun resmini koymak ne derece doğru bilmiyorum..oyun kuşu havada olmalı tabi görsellikte olursa başka güzel olur.bir kaç resim daha.teşkkürler.
  5. I

    Kara kanat miskilerim ve diğerleri..

    orjinal kara kanat yani kaplama miskilerin ve diğer oyun kuşlarım..
  6. I

    SATILIK KARAKANAT MİSKİ

    orjinal karakanat miski.takımı 800 tl.
  7. I

    Bunlarda benim elimde bulunan irak kuslari

    arkadaşım bendede ırak uşlarından var.bunlarda ayrı bir ırk kaplama miski.diğerlerinin de resmini çekersem paylaşırım.saygılar.hayırlı kandiller...
  8. I

    ANKARALILAR(özgür beyin kuşları)

    PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SAYIN ARKADAŞIM.YARATAN HERŞEYİ AYRI BİR GÜZELLİKTE YARATMIŞ.KUŞU TAM İZLEMEDİĞİM İÇİN FAZLA YORUM YAPAMAM.YANİ GEZİMİ, UZAKTAN ATIMI VS.EMİNİMKİ ONLARDA İYİDİR.SADECE İNİŞİNİ TAM GÖREMEDİM.ACABA HARMANLADI DÖNE DÖNE BİR KAÇ TAKLALI İNDİ ÇEKEMEDİLERMİ YOKSA O...
  9. I

    ŞUAN UÇURDUKLARIM

    MANİSADA YAŞIYORUM ASLEN TOKATLIYIM.
  10. I

    ŞUAN UÇURDUKLARIM

    BALIK TAVADA KUŞ HAVADA OYNAR.HERKESTE İYİ KÖTÜ OYNAYAN VAR ANCAK ÖNEMLİ OLAN İSTİKRAR.GEÇEN SENE BİR KUŞU 11 AY ARALIKSIZ OYNATTIM 3 ÇİFT YAVRU ALDIM BİRİN Cİ YILINI ARALIKSIZ UÇARAK DOLDURDU BAZEN GÜNDE İKİ KEZ UÇTU ŞUA ES GEÇMEYE BAŞLADI TAKLA SAYISI DÜŞTÜ....
  11. I

    DAMIZLIKLARIM VE ŞUAN UÇURDUKLARIM

    EYVALLAH KARDEŞİM YOLUN BU TARAFA DÜŞERSE BUYUR GEL MİSAFİR EDELİM.
  12. I

    DAMIZLIKLARIM VE ŞUAN UÇURDUKLARIM

    DAHA ÖNCEDE RESİM YÜKLEDİM NE DERECE RESİMDE KUŞ ANLATILIR BİLMİYORUM GELİP İZLEMEK LAZIM.
  13. I

    miskilerim

    selamun aleykum sayın arkadaşım.önce paylaşımın için teşekkürler.eğer yanlış anlamazsan biraz tavsiyede bulunacam.dinlersin yada dinlemezsin sana kalmış.şebap miski kürenkte olmazsa olmaz birkaç özelliği söyleyeyim.kuşların kafa iri ense temiz göz beyaz yani açık çakır kürenkte biraz ton...
  14. I

    SATILIK KARAKANAT MUSUL VE PERDELİLER..

    KARAKANAT MUSUL MİSKİLERİM VE PERDELİ TAKKE PERÇEM BOZ DUMANLILARDAN[PAL,HUMEY]ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARA SEYRETTİRİP SATABİLİRİM.ÇİFTİ 500 TL VE 2000 TL ARASINDA.SAYGILAR.
  15. I

    neden kimse rahmetli hacı murat abinin kuşlarından bahsetmiyo?

    Re: neden kimse rahmetli hacı murat abinin kuşlarından bahsetmiy SELAMÜN ALEYKÜM ARKADAŞLAR.BU FORUMU AÇTIĞINIZ TEŞEKKÜRLER.MURAT ABİYE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUZ.KİM NE DERSE DESİN BU ÜLKENİN NADİDE KUŞÇULARINDAN BİRİYDİ.İNSANLAR KUŞLARI İÇİN ÇOK ŞEY DEDİ.YOK İYİ OYNAR SONRA BOŞALIR,YAPIŞIR...
  16. I

    Taklaci Kuslarim

    DAVUT İYİ KUŞLARIN VAR İNKAR ETMİYORUMDA BİR TANE UÇURDA DİŞİMİ KIR ARTIK.KUŞLARIDA AZALT BAZI YOSTRİKLERİ DEHLE ARTIK.HAYIRLI İŞLER
  17. I

    miskilerim

    SEVGİLİ KARDEŞİM.YARATAN HER CANLIYI AYRI BİR GÜZELLİKTE YARATMIŞ.KUŞLARIN DURUŞU GÜZEL.ANCAK BİR ŞEBAPTAKİ EN ÖNEMLİ VASIF AĞIZ VE GÖZ RENGİ.ŞUAN PİYASADA ARTIK PAÇASIZ YAPISIZ ŞEBAP YOK GİBİ.KAFADA BULUNAN ÖZELLİK ÖN PLANDA OLMALI.AĞIZ,GÖZ,KAFA İRİLİĞİ,TEN..SONRA ALT TAKIM VE YAPI.TENİ TAM...
  18. I

    Musul Sabuni veya Musul Karakanat Miski

    arkadaşım hayırlı geceler bir kaç resim daha yollamaya çalışacam
  19. I

    Musul Sabuni veya Musul Karakanat Miski

    selamün aleyküm sayın arkadaşım,bende musul hastasıyım tüm kuşlarım musul veya kırması vaktin zamanın varsa buyur gel izle saygılar,aramak istersen 0505 5562360 şuan manisada yaşıyorum.resimlerden yolmaya çalışacam.....
  20. I

    oyun kuşlarım

    HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER SAYGILAR.SAYIN ARKADAŞLAR HERKESTE GÜZEL KUŞ VAR.KUŞ UÇURMAK BİR SANATTIR BU SANATI YAPANIN YAŞI YOKTUR.BEYDE OLMAYAN ELDE OLUR.RESİM HER YERDE VAR BENİMKİLER GİBİ AMA İCRAAT LAZIM.BEN KUŞLARI Bİ ŞEKİLDE UÇURUYORUM ANCAK GERÇEK ANLAMDA KUŞ ESKİSİ GİBİ ÇIKARAMIYORUM.KUŞLARDA...
Üst