Neler Yeni

Arama Sonuçları

  1. G

    Atmacanın en zor aldığı güvercin türleri nelerdir

    Selam arkadaşlar. Bulunduğum ormanlık konum nedeniyle şu zamanlar kuş uçurmak imkansız hale geldi ne tüfek ne kurusıkı nede teneke ne de boya işe yarıyor. Moralim çok bozuk bu aralar kuşculuğu birakacak düzeye kadar geldim artık. Ya evimi değiştircem yada beslediğim kuş türünü değiştircem...
  2. G

    iyi derecede oyunlu çakmaklı çift güvercin ARNIYOR

    Maalesef kardeş, kimseden ses çıkmayınca geçen pazar yeğenim geldi aldı hepsini mezat da felan satmıştır hepsini.
  3. G

    iyi derecede oyunlu çakmaklı çift güvercin ARNIYOR

    Merhaba. Yer İstanbul’sa Beykoz’a gelebilirsen sana yaklaşık 15 adet oyun kuşu verebilirim. Aralarında vasat da var iyi olanıda var. İyi olanlar istediğim gibi uzun gitmiyor diye vasat olanlarda oyun bozdu diye artı bir kaç tane yavru var ilgilenmediğimden elden çıkarılacaktır. Hepsi...
  4. G

    KUŞ EŞLEME SANATI !.....

    Anne iyi + Baba iyi Yavruları orta derece veya vasat çıktı neden? Çünkü anne ve baba yavrularına kendi genlerini aktaramamışlardır.Eğerki aktarmış olsalardı muhakkak istediğimiz sonuca ulaşabilirdik şüphesiz. Şimdi ordan bi adam çıkar yaw derki bu yavru anne ve babasının genlerini...
  5. G

    Eski kümes ile Yeni kümes mesafesi 150 metre

    Hocam aynı sıkıntı bende de oldu, yanlız ben kümesi komple taşimıştım. benimkiler 1 haftada yeni mekana aliştilar fakat asıl sorun bu değil bence bir şekilde aliştirirsinizda abi oyun kuşu ise asıl sorun kuş 10 sefer yapıyorsa 3 ünü eski kümesin olduğu bölgeye yapıyor tabı buda can sıkıcı bi durum.
  6. G

    Renk desen eşlemesi

    Merhaba arkadaşlar Elimde çok koyu renkli benekli ve çok açık renkli benekli güvercin var bunları eş yapmak istiyorum güvercinin desenleri aynı fakat renkleri farklı, bu durumda altlarından alacağim yavru güvercinler de renk hatası beyazlık veya siyahlık gibi hatalı renklerde güvercin alma...
  7. G

    Zer Taklası Nedir?

    Yokmu Arkadaş lar ben tek soy tek damar kuş besliyorum ve kuşlarımda kesinlikle Zer taklası olmaz diye bilecek veya tersini söyleyebilecek ustalarımız.
  8. G

    Zer Taklası Nedir?

    Merhaba arkadaş lar. Bende yeni başlayanlardanım. Bir kaç sorum olacak. 1- Zer taklası nedir? 2- Zer taklası atan kuşa orijinal ırk değildir saf kan kuş değildir diye bilirmiyiz gerçekten. 3- Zer taklası atan kuşa düzelmesi için ne yapmamız gerek 4- Zer taklası atan kuşun ana babasından...
  9. G

    Yumurta Büyüklüğü

    Teşekkürler.
  10. G

    Yumurta Büyüklüğü

    Merhaba arkadaşlar Benim iki çift güvercinim yumurtladı. Arap güvercinimin yumurtaları diğer kuşa göre oldukça daha büyük iri yani aralarında %25 fark var nerdeyse. Yumurtanın büyüklüğünden bu kuşun daha iri olacağinin kanaatini çıkarabilirmiyiz acaba çok merak ettim. Anne daha zarif bir kuş...
  11. G

    Yavru Güvercine Nefes Verme-Uçuş Süresi-Sefere Gelme-Teke Düşürme

    Merhaba Arkadaşarlar. Başlıkta yazdığım konularla ilğili formda bi ton yazı okudum ve uygulamaya çaliştim ama farklı görüşlerden ve uçurduğum yavrulardan tam olarak sonuç alamadığımdan dolayı kafam baya bir karişti. Bazı kişiler kuş sefere başladımı kesinlikle teke düşürülmelidir diyor. Şimdi...
Üst