Neler Yeni

RESİMLİ.. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

delicem46

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
466
Puanları
16
Yaş
29
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cem Pakaydın
Meslek
Öğrenci
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Arkadaşlar görüldügü gibi gözde bir sorun var.. Ornitab kullandım genta damla damlatıyorum ama pek bir fayda yok gibi nedir bu.. Ur mu acaba ? Gözün içinde bir parça var yani çok kötü.. Kuşun neşesi yerinde yumurtada yapıyor ama bu nedir çözemedım..
 

Ekli dosyalar

Khalid

Yönetici
Admin
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
708
Puanları
18
Ad Soyad
Kadir Halit
Meslek
Mühendis
İkametgah
Samsun
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Posta
Merhaba Cem,
Geçen yaz benim bir dişimde vardı bu sorun her gün genta göz damlası damlatıp kuşun göz kapaklarını açıp kapatarak damlanın göze etki etmesini biraz bekleyerek uyguladım.
Sabreder uygularsan 10-15 gün içinde tamamen iyileşeceğini umuyorum.
Sağlıklı kümesler...
Khalid
 

bayburtlu apo

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
26
Puanları
0
Yaş
26
Ad Soyad
Abdullah Doğan
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
3 gün ard arda yarım monodoks u enjektörde su ile karıştır ver bişey kalmaz bizimkilere de oldu bi deneyeyim dedim kuş düzeldi
 

Fenerbahcem

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
454
Puanları
0
Yaş
35
Konum
Yurt Dışı
Ad Soyad
Mehmet
Meslek
Guvercinci
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Merhaba ayni sorunu bende yasiyorum. Yalniz ben kendiliginden gecer diye bekledim, yanildim ve o sarimsi pislik gun gectikce buyudu. Dun o pisligi cikarttim biraz kanama yapti( goz kapagin altindaki ete yapisiraka buyuyor o pislik, temizlemeye calistiginda etten ayirmak zorunda kaldigin icin hafiften kanama yapiyor) ama olsun kus cok rahatladi sonrasinda. Kus gozunu kapatamiyordu suan rahat, bide goz damlasi aldim onu damlatiyorum. suan neredeyse duzelmis halde. Kolay gelsin.
 

eSeSLi

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
306
Puanları
0
Yaş
34
bak güzel kardeşim eczanelerde tetra 250 lik kapsül ilaç var 3 tl felan sanırım fiyati ucuz bi ilaç o ilaçi al kapsül şeklinde zaten ilaç bi kapsülü ortasindan aç ve kuşun gözünün üstüne dök sonra da bi kapsülü kuşa yutur bu işlemden sonra kuşun gözü ilaçın etkisiyle kapanacaktir ertesi gün kuşun gözünü temizle sonra kuşun azina gözüne limon sık her gün
 

nusrt355

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
248
Puanları
16
Konum
california
Ad Soyad
hank moody
Meslek
calışmıyorum
İkametgah
Yurt Dışı
Yetiştirdiğim Irk
Saya
kardes hipradox damlat gözüne hicbirşey kalmaz
 

SEREF

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2,101
Puanları
0
Yaş
45
Ad Soyad
ŞEREF
Meslek
ÖZSOY
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Birkaç gün 'gambamix ' hap verin çeğrek hap yeterli olur ..'' Genta^'' göz damlasınıda sabırla kullanmaya devam edin, gözün içine birkaç damla bolca damlatın .. gözünü açıp kapatsın kuş takip edin sabah - eğlen -akşam , damlatın, sabredin geçecektit o içteki ette gidecektir .. selamlarŞEREF
 

Mustican Yeşilırmak

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
313
Puanları
0
Yaş
30
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mustafa yeşilırmak
Meslek
Aksesuarcı
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
S.a göz zamanla kapanır ozellıkle geceden sabaha kadar kı muddette yapısabılır..Elinızle acmaya gozu acık tutmaya calısın..Benım basıma geldı.. genelıkle kavga esnasında yaralamadan sonra cıkıyo kusun agız ıcınde sarı renkte.. agzı hep acık kalıyordu zor yemlenıyordu. Bir kusumunda gözünde vardı devamlı yapısırdı ben elımle acardım ilaç kullanmadan bu sekılde gectı. İlaç kulanın ama gözüde acık tutmaya calısın..
 

delicem46

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
466
Puanları
16
Yaş
29
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cem Pakaydın
Meslek
Öğrenci
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
arkadaşlar bu gözdeki ur iyicene büyüdü yani ilaç kullandım etki etmiyor. ne yapmam lazım ? kuş durgunlastı bu yuzden yani bir çözüm yolu
en son radde için ne yapmak lazım.
 
Üst