miroları değerli kılan özellik nedir???

silik dumanlı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
521
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
24
Konum
Nevşehir
Ad Soyad
kubilay aydın
Meslek
öğrenci
İkametgah
Nevşehir
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
şebab
ya arkadaşlar benim merakettiğim bu miro ırkı güvercinlerin ne kadar değerli olduğu buralarda bütün kuşçular senin miron var mı bak ben miro aldım gibi cümlelerle miroları öve öve biitiremiyorlar ne yani bir sabuni alsa hiç bişey yok söylemiyor bile ama miro adımı herkese duyuruyor yani biraz fiyat araştırması yaptım mirolarla ilgili çok uçuk fiyatlar işin garip yanıda hiç bir yerde bu kuşun uçuşunu göremedim hep yerde uçamayan kuşu ne yapıyım ben yani miroları değerli kılan şey nedir :ne: :ne: :ne: :? :? :?
 

SEREF

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2,101
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Ad Soyad
ŞEREF
Meslek
ÖZSOY
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Bana göre bu işte de dönemsel moda akımlar var ,, bu aralar revaşta olan kuşlardan biri de MİRO...
Benimde tanıdığım bazı arkadaşlar bu kuşları üretiyorlar çok ta emek harcıyıp türetmeye çabalıyorlar ..
Sorduğumda hatrı sayılır kuş ta uçurmuş bir büyüğüm bu miroların kanatları çok güçlü oyunlarıda iyi falan diye anlattı.. Ama ben de henüz uçanına rastlamadım .
Büyük bir bölüm miro yetiştiricisi bu kuşları kostüm kuşu olarak besliyor, çoğunun gayesi üretip satmak içlerinden az bir bölüm de üretip uçurup denemeyi düşünüyordur mutlaka .
Bir kısmıda herkezde var bir takımda bende olsun diye ediniyor , dediğim gibi moda yani ..
Bir süre sonra bu kuşlar artıp pazarları dolduracak ve fiyatlarıda düşecek ozaman belki daha az rabet görecek .
Bir dönem ben de bu moda akımlara kapıldım portakal almıştım 1999 yada 2000 de iyi paraya. Uçurdum pekte bişey olmadılar ..
Yani bu pazarın hep yeniliklere ihtiyacı var kostüm merakı olanlar değişik kuş türlerini üretip piyasa ya sürmeye devam edecekler hep .
Uçurma derdin de olanlar la alakalı bir konu değil bu bence. Renk ve kostüm merakı olan dostlarımızın daha çok ilgi alanı olabilir , onlarada saygı duyuyorum herkezin anlayışı yaklaşımı sevdiği kuş farklı ..
Tercih meselesi yani ; ancak oyun kuşu olarak bu ve benzer dışardan gelen yada sonradan çıkan kuş türlerinin çok çabuk kabül görmemesi gerekir bu kuşları hemen elimizdeki oyun kuşları ile eş edip mucizeler beklemek te sanıyorum hüsran la sonuçlanan bir hayalden öteye gitmez ..
Bu değişik kuş üretip, pazara sunma olayının bizler için önlenemez ve en yıkıcı zararı, zaten keşmekeş olan oyun kuşu soylarının daha da karışması daha da çok bozul ması .
Çünki bizler herne kadar'' amanın dikkatli olalım, kuşlarımızı kırmayalım '' çabasını versek ve çırpınsakta illa ki bilerek yada bilmeyerek kimizaman meraktan kuşlar kırılmaya devam edecek .. selamlar ..ŞEREF
 

gemlik16avci88

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
253
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Ad Soyad
İbrahim
Meslek
ögrenci
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Şeref usta gereken acıklamayı yapmış.
Ben Bursa Gemlıkde beslıyorum zaman zamn boyle akımlar oluyor ve suan bızde pek Mıro bakmıyolarlar suanda burda sözü gecen çakmaklı ve mavi güvercini.Hele çakmaklını karakanat olanı cok revasda herkes almaya calısıyor elınde geldıgı kadar kafesını bu yonde duzeltmeye calısıyor ve bu işi kazanç olarak yapan insanlar takip ediyor bu işi.
Ben daha cok kendı zevkıme gore bakarım.Kafesımde hosuma giden bır cok kusu barındırırım.

Saygılar.
 

silik dumanlı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
521
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
24
Konum
Nevşehir
Ad Soyad
kubilay aydın
Meslek
öğrenci
İkametgah
Nevşehir
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
şebab
bencede ibrahim arkadaşım kendi zevkine göre beslemektir birine hava atmak için beslemektir
 

SEREF

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2,101
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Ad Soyad
ŞEREF
Meslek
ÖZSOY
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Esağfirulllah ; Ustalık daha bize nasip olmadı , ancak iltifat olarak kabul ediyorum bu abartılı latifeyi. ::))
BU camianın uzun yıllar içinde olan bir insan olarak kendime ait fikirleri paylaştım okadar sadece .. selamlar .ŞEREF..
 

erdem22

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
129
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Edirne
Ad Soyad
erdem günay
Meslek
öğretmen
İkametgah
Edirne
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
bence miroyu değerli kılan hiçbirşey yok. moda sadece. bir miro alıp uçurdunmu dersen uçurmadım. hatta elime bile alıp inceleme şansum olmadı. hariçten gazel okuyorum ama aklın yoluda birdir. kim nederse desin miro bir kostüm kuşudur. ırakta, suriyede oyun kuşu olarak besleniyor olabilir ama bizde para ettiği için besleniyor. yarın para etmemeye başlayınca yüzüne kimse bakmaz.
içlerinde iyi oynayanlarıda mutlaka vardır ancak uçurmadan oyununu görmeden eşleyip o oyunlularıda kırdılar çoktan. bütün sabuniler çok iyi oynar demek nekadar mantıklıysa mirolar çok iyi oynar demekte okadar mantıklıdır.
uçurulup denenmediği konusunada katılmıyorum. ne oyun kuşu hastaları var iyi kuşlara milyarlar ödeyen. mutlaka birileri uçurup denemiştir. iyi oynasalardı kupalara mirolar uçardı. elimizdekine sahip çıkalım. komşunun tavuğu bize kaz görünür. saygılarımla.
 

akkubak

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
8
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
Aydın
Ad Soyad
mustafa akkubak
Meslek
öğretmen
İkametgah
Aydın
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
selam yeni yazıyorum .bu konuda mardinde veysi toparlı var.dernek başkanı ve muhtarlık yapıyor.ben ona sordum yaramaz diyor nedenide başka damlara atması olarak gösterdi.ben kendim oyununu internetten gördüm digerleri gibi ama daha sert kanat sesli, benim bilgim bu kadar.ama kendim diğer güllü paçalılardan aldım onlar içinde oyuna açtıktan sonra kolay kolay bozmuyor dedi.bunlarda sert kanat sesli ve gülünü kesip uçuruluyormuş daha deneme şansım olmadı kısmetse bu yaz yavrularını deneyeceğim.
 

göksal balcı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
767
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Konum
Ankara
Ad Soyad
göksal balcı
Meslek
depo sevkiyat
İkametgah
Ankara
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
merhaba,kim nederse desin kuşlar harika her kuşcu kümesinde ister,ister yerde ister havada bence değeri renk uyumudur kara çakmaklı bulmak zor kınalı bulmak zor bunların çok daha üstün renk uyumu daha ne olacak şebaplarda faiş fiyatlı ama bunlarda öyle böyle değil hem oyun hem renk bence eder ,ama oyun kuşu uçurulmasa bile yavrusunun biri uçurulmalı kesinlikle uçurulsunki gözler şenlensin:slm:
 

tengelli

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
2,001
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
İstanbul
Ad Soyad
kenan tengelli
Meslek
işçi
İkametgah
İstanbul-II (Anadolu)
Yetiştirdiğim Irk
Posta
selamlar herkese bende 2 erkek var allah nasip ederse bu yaz birini ucurucam sadece şuan ala bir dişiye vurmuşum bekliyorum ben başka renkle kırılanlarını gördüm makine gibi ama kimi begenir kimi bedenmez o ayrı ama bende katılıyorum renk uyumu mükemmel ve şuna daha cok dikkat cekerim arz talep meselesi moda değil şuan kümesimdeki 2 erkekten biri o kadar güzel ki duruyor hiçde yavru almadım ondan nasip olmadı bi eş bile ama onun gibi kümeste bir bakıri bir miro bi rrisasi bir şampanya bir şarabi kırmızı bir şarabi sarısı olsa kümeste hepsi dişide olsa erkekde hatta kısırda olsa beslerim neden kümese girdiğinde insanın ruhu bile dinlenir akvaryum karşısında oturan insanlar neden rahatlar o renklerin uyumunun ahenkli suyla oynayışı gibidir renkli balıklar at bakalım küçük küçük dere balıgı ayni zevki verirmi bence renk kombinasyonu güzel her kuş degerlidir. bana desen miroya 200 tl veririmisin vermem ama kuş güzel yiğidi öldür hakkını yeme kırık olmayanlar.
 

kuşcu17

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
77
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Konum
Çanakkale
Ad Soyad
samet kaya
Meslek
serbes
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
miro ların en büyük özelliği piyasada az bulunması
 

arapmardin

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Ara 2008
Mesajlar
159
Tepki Puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
Konum
İstanbul
Ad Soyad
özgür delice
Meslek
turizim
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
erdem22' Alıntı:
bence miroyu değerli kılan hiçbirşey yok. moda sadece. bir miro alıp uçurdunmu dersen uçurmadım. hatta elime bile alıp inceleme şansum olmadı. hariçten gazel okuyorum ama aklın yoluda birdir. kim nederse desin miro bir kostüm kuşudur. ırakta, suriyede oyun kuşu olarak besleniyor olabilir ama bizde para ettiği için besleniyor. yarın para etmemeye başlayınca yüzüne kimse bakmaz.
içlerinde iyi oynayanlarıda mutlaka vardır ancak uçurmadan oyununu görmeden eşleyip o oyunlularıda kırdılar çoktan. bütün sabuniler çok iyi oynar demek nekadar mantıklıysa mirolar çok iyi oynar demekte okadar mantıklıdır.
uçurulup denenmediği konusunada katılmıyorum. ne oyun kuşu hastaları var iyi kuşlara milyarlar ödeyen. mutlaka birileri uçurup denemiştir. iyi oynasalardı kupalara mirolar uçardı. elimizdekine sahip çıkalım. komşunun tavuğu bize kaz görünür. saygılarımla.
evet gazel okuyosun uzun favaya bile geçtin biraz araştır miro ırkını sonra konuşalım yine
 

arapmardin

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Ara 2008
Mesajlar
159
Tepki Puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
Konum
İstanbul
Ad Soyad
özgür delice
Meslek
turizim
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
akkubak' Alıntı:
selam yeni yazıyorum .bu konuda mardinde veysi toparlı var.dernek başkanı ve muhtarlık yapıyor.ben ona sordum yaramaz diyor nedenide başka damlara atması olarak gösterdi.ben kendim oyununu internetten gördüm digerleri gibi ama daha sert kanat sesli, benim bilgim bu kadar.ama kendim diğer güllü paçalılardan aldım onlar içinde oyuna açtıktan sonra kolay kolay bozmuyor dedi.bunlarda sert kanat sesli ve gülünü kesip uçuruluyormuş daha deneme şansım olmadı kısmetse bu yaz yavrularını deneyeceğim.
şimdi başka damlara atması o kanla ilgili bütün mirolara yansıtamayız ilginç bir görüş şaşırdım

kaplamalar içinde söyleniyodu ben uçuruyorum oldukça güzel açık uçuyo sesli kestik bekliyoruz ...yani herkuş bir olamaz bu kan meselesiiiiii
 

jijibo

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
12
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
ibrahim karataş
Meslek
grafiker
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Arkadaşlar mirolar şuan moda ama mirolarda da özelik var sadece kümesimde miro olsun diyenler başka ama öyle mirocular varki kuşun gögsündeki balda en ufak leke olsun istemez öyleside varki bende miro olsun yeter der hani kuş moda olduya ondan diyorum herkesin zevki ayrı tartışılmaz ama şöyle tertemiz bi cift miro bende de olsun isterdim bakalım önümüzdeki dönem mardin e gidicem inş orda buluruz güzel bi soy ben arapcıyım ama miroyada ilgi duymaya başladım ama gercekten bende tertemiz miro göremedim çoğu mironun belleri lekeli gaga tırnak bozuk gözler bozuk tamam balları güzel olanlar var ama dediğim gibi tertemiz olanı bence çok zor inş mardinde bulurum bence değerli kılan özelliği kısacası tertemiz miro ların bulunmaması
 

kuşcu_41

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
144
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
ufuk neşe
Meslek
ögrenci
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
s.a piyasada mirolar artık çogaldı iyi paraya alıcı buluyodu kuşlar ilk piyasaya sürüldügü zaman ama artık öyle degil mirolarla çok oynadılar kırdılar kuşları orjinalligini bırakmadılar bide şöle bi söylem var bu kuşlar çok güzel oynuyor gitti mi gidiyo tabiri kullanılmakta peki o kadar güzel kaçıyosa bu kuşlar o kadar oyun kuşu hastası olan arkadaşlar abilerim var bunlarda mı denemıyor o kadar tecrube sahibi olan abilerimizde var bu sitede onunda farkındayım ama şimdiye kadar kimsede görmedim uçan bir miro oyun sökmüş olmasınada gerek yok havada miro denen bi ırk uçmuyo kimisi kostüm olarak bakıyo kimisi oyun kuşu ama oyun kuşunu uçurmadıktan sonra beslesen neye yarar sırf bunun üzerine bi takım orjinal miro yavrusu getittirdim mardinden 1 ay'a kadar uçurucam allahın izniyle o zaman görücez bakalım kısmet ise....!!!!! konuyu açan arkadaşada teşekkürler güzel bi konuya deyinmişsin.

saygılar:

UFUK NEŞE
 

MUSABCAN

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
13
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
YAHU BEN 1,5 SENE UÇURDUM YANLARINDA 3 BOY YAVRULAR OYUNA GİRDİLER BU MİROLAR HALA DİKİLECEKLER TEK YAPTIKLARI ŞAKŞAKŞAK ÇİF DÖNÜYO BAŞKA HİÇ BİRŞEY YAPMIYORLAR BU İŞİ YAPAN KURNAZLAR VAR ELİNE GETİRİYO 5 10 TAKIM SONRA OOOOOOOOOO SURİYEDEN IRAKTAN MİROLAR GELECEK ŞÖYLE OYNAMIŞLAR BÖYLE OYNAMIŞLAR DEYİP Bİ YALAN HERKEZ İNANIYO SONRA HERKEZ MİRO VARMI RASASİN VARMI MİROYU BULAN HAVA OLSUN DİYE LA VALLA ŞÖYLE OYNUYORLARMIŞ BÖYLE OYNUYORLARMIŞ DİYE Bİ YALAN GÖREN YOK BİZİM ELİMİZDEKİ MARDİNLERİN KIYMETİNİ BİLMEYİP ONDAN SONRA ŞUNU ŞUNA VURURSAK ZERİ SEYRELİR FİŞEĞİNİ UZATIR FELAN FİLAN YAHU KARDEŞİM BAK ELİNDEKİNE KIYMETİNİ BİL SONRA AH VAH PARA ETMEZ YAZDIKLARIMA KATILMAYIPTA AKSİNİ İDDA EDEN VAR SA O ABARTILI MİROLARIN AYNI OYNAYANI VARSA UÇURSUN SEYREDELİM PAHA BİÇMEK AYIP OLUR AMA EN KRAL PARAYI ÖDERİM AMA HİKAYE BUNLAR BIRAKIN MİROYMUŞ RASASİYMİŞ GOMBADİ FELAN HERKEZ ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLSİN SAYGILAR SAMSUNLU BUCO 55
 

miro198499

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
14
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Ad Soyad
emrah
Meslek
emrah
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
mıro moda kuşu değildir bu işin ticaretını yapan tuccarlar para kazanmak için yaptıkları bı oyundur.bırısı demış piyasada zor bulunuyor dıye tam aksıne elını attığın yerde mıro var :)
ama mıro var mıro var lütfen daha fazla araştıralım bu ırkı ondan sora yorum yapalım bı bılgınız yoksa mıro hakkında boşuna yazmayın
 

silik dumanlı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
521
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
24
Konum
Nevşehir
Ad Soyad
kubilay aydın
Meslek
öğrenci
İkametgah
Nevşehir
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
şebab
değerli arkadaşım biz piyasaya bakarak konuşuyoruz eğer sen evinde oturup yorum yazarsan bizi suçlamaya hakkın yoktur
 

miro198499

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
14
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Ad Soyad
emrah
Meslek
emrah
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
kubılay kardeş ben ewımde oturup yorum yapmıyorum ben mıro ıle 2001 senesınde tanıştım o gune kadarda adını bıle duymamıştım.yaklaşık 8 aydırda mıro beslıyorum bundan öncede çok araştırdım mıroyu ılk görduğumde mıronun rengı hoşuma gıtmıştı daha sora da mıronun oyun özellığı olduğunu öğrendım ıyıce heves ettım şuan bır çift mırom var .
dıkkat ettıysenız pıyasada mıroları kanatlarının koyuluğuna göre değerlendırıyolar ama mıro dedığımız ırk'ın bır kaç çeşıt renk tonları mevcuttur şuan ayna kuyruk mıro rısası daha makbul dıyorlar sakın bunlara kanmayın çunkı alıcanız ayna kuyruk mıro ve rısasıler 5-6 ağız yavruda bır bozuk kuş atıyolar.
mıronun moda halıne gelmesı benı çok uzdu aynı sarı kafa mıskıler gıbı bu kuşlarıda ayağa düşürduler ama kuşun ıyısı her zaman değerlıdır sarı kafa mıskılerden öncede benım bıldığım mermerıler vardı şimdı ne yazıkkı adını bıle duymuyoruz sevgılı kubılay kardeş ben moda kuşçusu değilim hiç bır zamanda bır kuş moda oldu dıye alıp yuvama koymadım bunun aksını yapanlar bu işin tıcaretını yapan ınsanlar sana tavsıyem mumkun olduğu kadar araştırman ıstersen bende yardımvcı olurum sana memnunıyetle
ZARALI EMRAH
 

kuşçuirfan

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
39
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Konum
tekirdağ-çorlu
Ad Soyad
aydın doğan-irfan nergiz
Meslek
deri
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
MUSABCAN' Alıntı:
YAHU BEN 1,5 SENE UÇURDUM YANLARINDA 3 BOY YAVRULAR OYUNA GİRDİLER BU MİROLAR HALA DİKİLECEKLER TEK YAPTIKLARI ŞAKŞAKŞAK ÇİF DÖNÜYO BAŞKA HİÇ BİRŞEY YAPMIYORLAR BU İŞİ YAPAN KURNAZLAR VAR ELİNE GETİRİYO 5 10 TAKIM SONRA OOOOOOOOOO SURİYEDEN IRAKTAN MİROLAR GELECEK ŞÖYLE OYNAMIŞLAR BÖYLE OYNAMIŞLAR DEYİP Bİ YALAN HERKEZ İNANIYO SONRA HERKEZ MİRO VARMI RASASİN VARMI MİROYU BULAN HAVA OLSUN DİYE LA VALLA ŞÖYLE OYNUYORLARMIŞ BÖYLE OYNUYORLARMIŞ DİYE Bİ YALAN GÖREN YOK BİZİM ELİMİZDEKİ MARDİNLERİN KIYMETİNİ BİLMEYİP ONDAN SONRA ŞUNU ŞUNA VURURSAK ZERİ SEYRELİR FİŞEĞİNİ UZATIR FELAN FİLAN YAHU KARDEŞİM BAK ELİNDEKİNE KIYMETİNİ BİL SONRA AH VAH PARA ETMEZ YAZDIKLARIMA KATILMAYIPTA AKSİNİ İDDA EDEN VAR SA O ABARTILI MİROLARIN AYNI OYNAYANI VARSA UÇURSUN SEYREDELİM PAHA BİÇMEK AYIP OLUR AMA EN KRAL PARAYI ÖDERİM AMA HİKAYE BUNLAR BIRAKIN MİROYMUŞ RASASİYMİŞ GOMBADİ FELAN HERKEZ ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLSİN SAYGILAR SAMSUNLU BUCO 55
:heyo: bende uçurdum ama musabcan arkadaşın dediklerine katılıyorum şakşaktan öteye geçmedi takla atarlarda oyun yapacaklarını sanmıyorum kendi görüşüm...
 

tengelli

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
2,001
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Konum
İstanbul
Ad Soyad
kenan tengelli
Meslek
işçi
İkametgah
İstanbul-II (Anadolu)
Yetiştirdiğim Irk
Posta
kuşçuirfan' Alıntı:
MUSABCAN' Alıntı:
YAHU BEN 1,5 SENE UÇURDUM YANLARINDA 3 BOY YAVRULAR OYUNA GİRDİLER BU MİROLAR HALA DİKİLECEKLER TEK YAPTIKLARI ŞAKŞAKŞAK ÇİF DÖNÜYO BAŞKA HİÇ BİRŞEY YAPMIYORLAR BU İŞİ YAPAN KURNAZLAR VAR ELİNE GETİRİYO 5 10 TAKIM SONRA OOOOOOOOOO SURİYEDEN IRAKTAN MİROLAR GELECEK ŞÖYLE OYNAMIŞLAR BÖYLE OYNAMIŞLAR DEYİP Bİ YALAN HERKEZ İNANIYO SONRA HERKEZ MİRO VARMI RASASİN VARMI MİROYU BULAN HAVA OLSUN DİYE LA VALLA ŞÖYLE OYNUYORLARMIŞ BÖYLE OYNUYORLARMIŞ DİYE Bİ YALAN GÖREN YOK BİZİM ELİMİZDEKİ MARDİNLERİN KIYMETİNİ BİLMEYİP ONDAN SONRA ŞUNU ŞUNA VURURSAK ZERİ SEYRELİR FİŞEĞİNİ UZATIR FELAN FİLAN YAHU KARDEŞİM BAK ELİNDEKİNE KIYMETİNİ BİL SONRA AH VAH PARA ETMEZ YAZDIKLARIMA KATILMAYIPTA AKSİNİ İDDA EDEN VAR SA O ABARTILI MİROLARIN AYNI OYNAYANI VARSA UÇURSUN SEYREDELİM PAHA BİÇMEK AYIP OLUR AMA EN KRAL PARAYI ÖDERİM AMA HİKAYE BUNLAR BIRAKIN MİROYMUŞ RASASİYMİŞ GOMBADİ FELAN HERKEZ ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLSİN SAYGILAR SAMSUNLU BUCO 55
:heyo: bende uçurdum ama musabcan arkadaşın dediklerine katılıyorum şakşaktan öteye geçmedi takla atarlarda oyun yapacaklarını sanmıyorum kendi görüşüm...
selamlar mironuz varsa elinizde başka taklacılarla kırarsanız bol taklalı iyi bir oyun kuşu altından geldiğini göreceksiniz. denemenizi tavsiye ederim.
 

Üst