Neler Yeni

Miro Güvercinleri ( Miro Taklacıları)

Hüseyin BAŞOĞLAN

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
4,882
Puanları
38
Yaş
33
Konum
Muğla
Ad Soyad
Hüseyin BAŞOĞLAN
Meslek
Yazılım-Tasarım
İkametgah
Muğla
Yetiştirdiğim Irk
Dolapçı
Diğer Irklarım
Dönek
YAHOO
[email protected]
 

aksaraylı

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
1
Puanları
0
Yaş
35
Maşaallah kuşlar çok güzel ben sizden miroların oyun yaparken videosunu çektiyseniz onu nasıl izlerim aceba
 

baran

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
12
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Mardin
Ad Soyad
A.Celil.Taşkın
Meslek
otopark
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
maşallah allah nazardan saklasın çok güzel kuşlar
genelikle Bu kuşlar IRAK tan geliyor bende de 2 çift var Bunların yavrularını çöpe atarsan 450 ytl eder
 

Tahir Kemal Bozoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
819
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Eskişehir
Ad Soyad
Tahir Kemal BOZOGLU
Meslek
~ Turist ~
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
ICQ
117
S.A beyley neymis bu kuslarin özelligi ? Su siralar cok meshur oldu ama marifeti nedir ? Ne is yapar bunlar hicte görmedik oynarken. Su güne kadar hep yerde foto lari var.Sayet varsa gönderinde seyredelim miromu muromu herneyse.Saygilarimla
* BOZOGLU *
 

Ömer ÖZKURT

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
4,407
Puanları
36
Yaş
33
Ad Soyad
Ömer ÖZKURT
Meslek
Kamu Personeli
İkametgah
Diyarbakır
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
tahir abicim bunların ekstra bişeyi yok sadece kuşun rengi için bu kadar ünlü oldu.o koyu rengin göğsünün öyle sarı vermesi tek ilginçliği.öyle başka kuşlardan farklı bi oyunu falan yok yani.ama bende görmek istiyorum oyununu varsa bi abimiz koyarsa sevinirim.
 

gökhan @k

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
743
Puanları
0
Yaş
33
Konum
Bursa
Ad Soyad
Gökhan AK
Meslek
Serbest Meslek
Yetiştirdiğim Irk
Makaracı
Çeşitli salma ve arkadaş ziyaretlerinde en çok tartıştığım ve dile getirdiğin birkonuydu bu miroların özellikleri.Madem forumumuzda bu konu açılmış,bende bir şeyler eklemeden geçemicem.Taklacılar arasında miro ismi son 5-10 yıla kadar duyulmaya başlandı.İlk gördğünde herkezin gözünü ondan alamadığı,çok farklı tipte bir kuşlardı.Ancak yetiştiricilerini,oyunları yönünde pekte etkileyemediler.(Bu benim, tanıyıpta görüşlerini dile getirdiğim arkadaşların kuşlarından bir kasıttır.Burada yanlış anlaşılma olmasın,miroların tamamını kötülemiyorum.)
Oyun tarzları olarak ben kendi gözümde hiçte farklılık göremedim mirolarda.Görüntü ve şekillerine bakılarak beslenme arzusu ,mirolar için daha tehlikeli günlere sahne olabilir.Çünkü bugün görüntü güzelliği sebebiyle,performansları bir yana atılıp,karakteristik özelliklerini kaybetmiş biri sürü ırk mevcut.
Umarım mirolara sahip yetiştiriciler,bu görünüşlerinin yanı sıra güzel performans görselleride yaşarlar.
 

MUSTAFA ATAY

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
276
Puanları
0
Yaş
36
Konum
Kayseri
Ad Soyad
MUSTAFA ATAY
Meslek
GIDA
İkametgah
Kayseri
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
renkleri ve fiziksel yapıları çok güzel olabilir ama bana göre ve bizim yöremizin büyük çoğunluğuna göre renkleri önemli değil kuşun oyunu birinci planda gelir
 

ayberk_age

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
117
Puanları
0
Yaş
48
Ad Soyad
cafi cengiz
Meslek
aynasız
İkametgah
Bilecik
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok

performans58

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
320
Puanları
0
Yaş
42
Konum
Sivas
Ad Soyad
taner bozok
Meslek
İnşaat Müh.
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Şu 1. resimdeki kuş sanki podyumda gibi duruyor. Gerçekten çok ilginç ve güzel kostüm...
 

adıyamanhasan

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
272
Puanları
0
Yaş
34
Konum
Adıyaman
Ad Soyad
hasan çelik
Meslek
buğday alım satımı
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
paylaşim için teşekkürler ama mıro hakkında merak ettıgım bır konu var bu kuslar masa guvercınımı yoksa ucum kusumu ve bıde oyunları nasıl sımdıden tesekkurler ve saygılar
 

zynlyrk

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
67
Puanları
0
Yaş
32
Konum
Adıyaman
Ad Soyad
zeynal yörük
Meslek
bilgisayar donanım
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Ömer ÖZKURT' Alıntı:
tahir abicim bunların ekstra bişeyi yok sadece kuşun rengi için bu kadar ünlü oldu.o koyu rengin göğsünün öyle sarı vermesi tek ilginçliği.öyle başka kuşlardan farklı bi oyunu falan yok yani.ama bende görmek istiyorum oyununu varsa bi abimiz koyarsa sevinirim.

arkdaşlarım bu ığdırdan uluhan mert abimin dişi mirosudur.. oyunu yok diyen arkdaşlar tekrar bi düşünsün bence.. Ömer arkdasım inşallah kısa da olsa yardımcı olabılmısımdır size video konusunda...

http://igdirkuslari.azbuz.com/viewVideo ... 0000786057
 

arapmardin

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Ara 2008
Mesajlar
159
Puanları
0
Yaş
38
Konum
İstanbul
Ad Soyad
özgür delice
Meslek
turizim
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
miroları daha çok kostüm kuşu olarak üretiyorlar bende çok merak ediyorum oyunlarını olan birileri oyunlarını çeker atarsa sevinirim BEYKOZ KAPLAMA MİSKİ ÜRETİCİSİ ÖZGÜR DELİCE
 

Tolga Akgöz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
58
Puanları
0
Yaş
43
Değerli arkadaşlar son bir senedir miro kuşlarından besliyorum.ve en az okadarda araştırmasını yaptım.bu kuşlarda şu özellikler dikkatimi çekti.kostüm olarak çok güzel olanlar;rengiyle,iriliğiyle.saldığınız zaman havada oyun kuşuna hiç yakışmayan bir görüntü çiziyorlar.fakat bunların kostüm olarak daha renksiz ve küçük olanlarında müthiş bir performans gösteriyor.ben bir takım uçuruyorum,öyle bir fişek çekiyorki kuşlar sanki oyun için kusursuz.ayrıca yüksek uçma özellikleride var.ben dişimin bir tanesini sırp yüksek uçucusuyla uçurdum saatlerce aşırı yükseklerde uçtu ve orda oyuna giriyor.Bu kuşlardan almak isteyen arkadaşlar alırlarken kuşlarını mümkünse yerinde uçursunlar en sağlamı budur.tabi oyun meraklılarına.Renk için bakanları bunları pek önemsemiyor.Saygılar.
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
ya abi warya şöyle kuşları alamıyorumya deli oluyorum yha...
Ama napıyım 1 kuşada o kadar para veremem yani onu alana kadar 20 çift kuş alırım...
Tabi bunun meraklıları böyle demez :)
 

Tolga Akgöz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
58
Puanları
0
Yaş
43
Kuş fiyatlarının yüksek olmasında haklısın ama bunları yapanlar piyasanın cambazları.bu oyunlara kesinlikle aldanıp yatırım yapma.zamanını bekle çoğu kuşçu yeni oluşan bir akıma kapılıp kümesine yeni moda olan kuşlardan katmak ister ve elinde fazla olan veya modası geçmiş kuşları elinden çıkarmayı ister sende bundan faydalan piyasaı geçmiş,oyununa güvendiğin kuşları almaya çalış.bu tabiki çare değil ama yinede denemeye değer.
 

ankaralısalih06

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
79
Puanları
0
Yaş
42
Konum
Ankara
Ad Soyad
Salih OZTÜRK
Meslek
asker
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
bir abimiz mirolar hakkında bilimsel bir araştırma yapıyor. (kendisi kuşçu değildir. mardin de görev yaparken bu kuşun oyununu görünce araştırmaya başlamış) söylediğine göre miroların en büyük ayırt edici özelliği konmasında imiş... konarken yaptığı 360 derecelik dönüşü ile saflığı belli oluyormuş. dönüş saniyenin onda birinde yanlış olursa bile kuş çakılıyormuş.. uzun zamandır yaptığı çalışma bitince internette paylaşacak... bana da uçanını görmek nasip olmadı...
 

Tolga Akgöz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
58
Puanları
0
Yaş
43
Evet takla konusunda hak veriyorum. taklaları aşırı derece sert atıyorlar.takla sırasında boynunun arkasında gergin bir tel olsa sanki boynu kopar.ve kuşlar kesinlikle yatık kalmıyor.havaların soğumasıyla 2 aya yakındır kuş salmıyorum geçen gün biraz güneşliydi hava saldım mirolar kesinlikle yatmamışlar normal oyunlu uçuşlarına devam ettiler.
 
Üst