Neler Yeni

MEHMET OKTAY USTAYI ZİYARETİMİZ

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
Benim çok değerli olan Ramazan Hocam ile birlikte Mehmet Oktay Abimizi ziyaret ettik.Uzun uzun kuşların damarları hakkında konuşup çok güzel dönüşler izledik sizlerede çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşmak istedim.
 

Ekli dosyalar

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
devam
 

Ekli dosyalar

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
Bunlarda DÜZ DÖNEKLER Düz Dönek Yok Diyenlere İnat....
 

Ekli dosyalar

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
düz arap
 

Ekli dosyalar

SNRAVCI

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
734
Puanları
16
Yaş
31
Konum
İzmir
Ad Soyad
Soner AVCI
Meslek
Muhasebe Finansman
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Emeklerine Sağlık Kardeşim. Kuşlara Maşallah..
Kaplamalı Erkek Yakıyor, Kavuruyor ..
 

alger

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
1,099
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Ankara
Ad Soyad
Hakan YEŞİLLİ
Meslek
Bilgisayar Teknisyeni
İkametgah
Ankara
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Paylaşım için teşekkürler çok güzeller maşaallah, video varsa izlemek isteriz.
 

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
SNRAVCI' Alıntı:
Emeklerine Sağlık Kardeşim. Kuşlara Maşallah..
Kaplamalı Erkek Yakıyor, Kavuruyor ..
Eyvallah kardeşim sende sağolasın düğünü atlatınca gezerim demiştim başladım artık ustaları ziyarete
Kaplamalının damarının içinde sizin kuşlardan var diye hatırlıyorum
 

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
alger' Alıntı:
Paylaşım için teşekkürler çok güzeller maşaallah, video varsa izlemek isteriz.
Sağolasın Hakan abi Dönücü ırkları videoya çekmek çok zordur özelliklede Dönek güercinlerini çünkü profesyonel kamera olması lazım onun dışındakilerle çekimde kuşun sadece göbeği gözüküyor etrafı dilimli görünüyor ondan sonra tatsız eleştirilere maruz kalıyoruz (buda dönüş mü, pervane gibi dönüyor, kanatları çekemiyo gibi) O yüzden en iyisi kuşun altında olmak oradan izlemek.
 

SNRAVCI

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
734
Puanları
16
Yaş
31
Konum
İzmir
Ad Soyad
Soner AVCI
Meslek
Muhasebe Finansman
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
DÖNEKCI35' Alıntı:
Eyvallah kardeşim sende sağolasın düğünü atlatınca gezerim demiştim başladım artık ustaları ziyarete
Kaplamalının damarının içinde sizin kuşlardan var diye hatırlıyorum
Olabilir Uğurum. Ama maşallah gerçekten ihtişamlı bir erkek.
Beni her zaman etkileyen bu tip güvercinler olmuştur.
Safkan atom .
Kalıp, duruş, yeterli. Havadaki Stilide geçerlidir kesin.
Dönek ırkında olması gereken vasıflar tamamıyla var bu erkekte.
Böyle olsun bizim olsun, dönmesine gerek yok. Yerde de besleriz. :)
 

alger

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
1,099
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Ankara
Ad Soyad
Hakan YEŞİLLİ
Meslek
Bilgisayar Teknisyeni
İkametgah
Ankara
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
DÖNEKCI35' Alıntı:
alger' Alıntı:
Paylaşım için teşekkürler çok güzeller maşaallah, video varsa izlemek isteriz.
Sağolasın Hakan abi Dönücü ırkları videoya çekmek çok zordur özelliklede Dönek güercinlerini çünkü profesyonel kamera olması lazım onun dışındakilerle çekimde kuşun sadece göbeği gözüküyor etrafı dilimli görünüyor ondan sonra tatsız eleştirilere maruz kalıyoruz (buda dönüş mü, pervane gibi dönüyor, kanatları çekemiyo gibi) O yüzden en iyisi kuşun altında olmak oradan izlemek.
Yapma ya valla izleyemeyeceğim için çok üzüldüm. Tüh be.
 

MECO35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
17
Puanları
0
Yaş
31
Ad Soyad
mehmet şen
Meslek
elektrik teknisyeni
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
REIMLERI CEKIP EKLEYENEDE KUS SAHIBINEDE GERCEKTEN EMEGINE SAGLIK DIYORUM GERCEKTEN COK KALITELI KUSLAR HELE KAPLAMALI ERKEK MEST ETTI BENI BIDE KUSLARIN AYAKLARINDAKI MARKALAR ISIM MARKASIMI YOKSA DERNEK MARKASIMI OGRENE BILIRMIYIM..KUSCULUKLA GUZEL BI OMUR GECIRMEK DILEGIYLE :heyo: SAYGILAR.
 

DÖNEKCI35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
529
Puanları
0
Yaş
32
Ad Soyad
UĞUR GENÇ
Meslek
ŞUBE SORUMLUSU
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
Yok
MECO35' Alıntı:
REIMLERI CEKIP EKLEYENEDE KUS SAHIBINEDE GERCEKTEN EMEGINE SAGLIK DIYORUM GERCEKTEN COK KALITELI KUSLAR HELE KAPLAMALI ERKEK MEST ETTI BENI BIDE KUSLARIN AYAKLARINDAKI MARKALAR ISIM MARKASIMI YOKSA DERNEK MARKASIMI OGRENE BILIRMIYIM..KUSCULUKLA GUZEL BI OMUR GECIRMEK DILEGIYLE :heyo: SAYGILAR.
Kardeşim Kaplamalı olan dişi belirtmeyi unutmuşum kuşların ayağında dernek markası Ege Dönücü Irkların
 

muygun

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
965
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Afyon
Ad Soyad
Mehmet UYGUN
Meslek
Öğretmen
İkametgah
Afyon
Yetiştirdiğim Irk
Dolapçı
Diğer Irklarım
Ödemiş dolapçısı,Düz dönek
emeğine sağlık.yanar döner renkli düz dönek muhteşem :heyo:
 
Üst