Neler Yeni

kanat sorunu

bora83

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
52
Puanları
0
Yaş
35
Konum
Van
Ad Soyad
bora özkaya
Meslek
öğretmen
İkametgah
Denizli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok


merhaba arkadaşlar ben resımdekı erkek yüksek uçucuvan kusunu kanatları makaslı aldım.Duyduguma göre havada 4-5 saat civarı ucan bir kuşmuş(ben önceki sahıbının yalancısıyım)Daha sonra kusun kanatlarını cektım yaklasık 1 ay içinde kanatlar geldi kusun suan kanatları tam eksık yok fakat sanırım uzun zaman yerde kaldıgından dolayı şimdi havaya attıgımda ucamıyor.kanat çırpmadabi problem yok fakt hemen catıya atıyo kendını.Kanatları tutulmus sanırım çokta zorlamıyom hayvanı.Acaba bu hayvana ne yapmalıyım ve hatta suanda altında2 yavrusu var yavruyada bakıyor.Tavsiyelerinizi önerilerinizi beklıyorum tesekkürler
 

kelebekci34

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
460
Puanları
0
Yaş
43
Konum
İstanbul
Ad Soyad
mehmet çelik
Meslek
memur
Yetiştirdiğim Irk
Saya
van kuşlarının uzun süre uçtuğunu bende duymuştum. Ama bu kuş daha önce hiç uçuruldumu yoksa kanadı kesik olarak mı bakıldı belli değil. Belki aylardır kanadı makaslı durmuştur. Bu durumda kuşun hemen uçmasını beklemek yanlış olur, belki zamanla uçmaya başlar. Daha önce hiç uçurulmadıysa büyük ihtimal bundan sonra fazla uçmaz. Siz en azından yavruları büyüyene kadar uçurmayın. Yere falan düşerde kedi kapabilir. Yavrular büyüyünce kuşun durumuna göre karar verirsiniz.
 

kotukull

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
171
Puanları
0
Yaş
38
Konum
İzmir
Ad Soyad
aytaç kara
Meslek
gıda
Yetiştirdiğim Irk
Saya
o kus yatak kalmıstır kardesim. ucmasıda artık cokzor. hem yavruda besliyormus. güzelde bir kus. bence onu damızlıga cek cıkan yavrularını ucur.
 

maskeler

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
340
Puanları
0
Yaş
34
Konum
Ankara
Ad Soyad
sinan arslan
Meslek
işsiz
İkametgah
Ankara
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
hocam kuşunuz biraz kırgın görünüyor uçamamasının başlıca nedenlerinden biri . yavruda baktığı için zayıflamıs biraz sağlıklı ve denetimli şekilde vitamin takviyeli besleyin ondan sonra tekrar deneyin
 

bora83

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
52
Puanları
0
Yaş
35
Konum
Van
Ad Soyad
bora özkaya
Meslek
öğretmen
İkametgah
Denizli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
tesekkürler arkadaslar kus bu aralar ucmaya basladı 20-30 dakıka cıvarı ucuyor suan için o da bana yetıyor tüm yorum yapanlara tesekkür ederim
 

cenk1905

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
177
Puanları
0
Yaş
36
Ad Soyad
Cenk Taş
Meslek
Mobilya
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Saya
kuş yavru bakıyo demişsin tekrardan yumurtlaması için dişiyi yumurtaya kovalıyormu eğer öyle ise aklı hep dişide olur uçurmak istediğinde kümese dönmek ister konar bide kuşu tek başına uçurma yanında bi kaçtane uçucu olsun
 
Üst