Neler Yeni

Göz nezlesin tetra250 sonuç alamadım fikriniz

arıza mahmet

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
5
Puanları
0
Yaş
59
Ad Soyad
mehmet ay
Meslek
emekli
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
arkadaşım her kuşçunun kümesinde bulunması gereken bir ilaç panteramisin göz neslesinin düşmanı ARKADAŞIM EGER TETRA VARSA ELİNDE YARIM TETRA YUTTUR GÖZÜNEDE 1 DAMLA PANTERAMSİN DAMLAT BUNU GÜNDE MÜMKÜNSE 3DEFA TEKRARLA PAN TERAMİSİN BULAMAZSAN GİT ECZANEYE GENTAGUT AL ONU GÜNDE 3 DEFA DAMLAT AMA MUTLAKA YARIM TETRA VER HİÇ BİRŞEYİ KALMAZ
 

tezcan35

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
10
Puanları
0
Yaş
35
Ad Soyad
mustafa tezcan
Meslek
serbest
İkametgah
İzmir
Yetiştirdiğim Irk
Bango
ornitap diye bi hap var hastalık ilerlemişse 4 gün üst üste ver kesin çozüm iprodoksinde bi çozüm ama hap kesin
 

NAZIM ERDEN

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
38
Puanları
6
Yaş
49
Konum
Muğla
Ad Soyad
NAZIM ERDEN
Meslek
MALİ MÜŞAVİR
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
ARKADAŞLAR LÜTFEN DAHA DİKKATLİ İLAÇ KULLANALIM:
ÖNERİLERDE YARIM TERA 250 VE PANTERAMİSİN İ GÜNDE 3 DEFA UYGULA DİYE BELİRTEN ARAKADAŞLARIMIZ VAR BU İLAÇLAR İNSAN İÇİN ÜRETİLMİŞ VE 6 SAAT DE BİR ALINMASI GEREKN İLAÇLAR GÜVERCİNLERE GÜNDE 3 DEFA ÇOK AĞIR GELİR VE KARACİĞERLERİNİ HASARA UĞRATIRSINIZ KUŞ DAHA VAHİM DURUMA GELİR. GÜVERCİNLERDE YOĞUNLUKTA 2 TÜR GÖZ HASTALIĞI MEVCUT OLUR ÇOĞUNLUKTA TERAMİSİN GÖZ MELHEMİ VE GENTAGUT(GENTAMİSİN) GÖZ DAMLASI İYİ GELİRKEN BİRAZ DAHA AĞIR VAKALARDA TERAMİSİN GÖZ MERHEMİNİ SÜREREK ÜZERİNE ÇOK AZ TETRA 250 TOZU DÖKMENİZ YETERLİ GELECEKTİR. 3 GÜN BU TEDAVİYİ UYGULARSANIZ KUŞUNUZDA GÖZ NEZLESİNDEN ESER KALMAYACAKTIR.
2. GÖZ YAŞARMASI VE İLTAHAPLANMASINDA İSE TERAMSİN VE ONADRON (DEKSAMETAZON) GÖZ DAMLASI ETKİLİ OLACAKTIR.
BELİRTİĞİM GİBİ İKİ GÖZ DAMLASI ÇOK FARKLI İÇERİKLERDEDİR. MUADİL OLARAK KULLANILMASI HATALI OLACAKTIR.
TÜM KUŞÇULARA GEÇMİŞ OLSUN
 

blacknessman

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
32
Puanları
0
Yaş
27
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Burakkk
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
nskyigit' Alıntı:
usta gözünün üstüne neden döküyorsn suyuna dökeceksn böyle bir işmi olur neyse gelelim tedviye bildigin çay vvarya
onun demini soğut ve her gun kuşun göz çevresine pamukla uygula. bir haftada sonuç alacaksın
açıkçası ondan ben çok denedim altın baş yavrumun tek gözü iyileşmediği için kör oldu :(

EN BABA TEDAVİSİ İSTANBULDAYSANIZ EDİRNEKAPI KUŞ PAZARINDA VAR SARI Bİ DAMLA VAR İSMİ FALAN YOK KUŞUN GÖZÜNE 2 GÜN DAMLATIN TEK DAMLA AMA DAMLATINCA KUŞU BİRAZ SIKI TUTUN GÖZÜ YANDIĞI İÇİN HEMEN SİLMEYE ÇALIŞIYOR GÖZ İYİCE YESİN 2 GÜNDE TAMAMDIR ESER KALMAZ.
 

kusbaz123

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
881
Puanları
0
Yaş
27
Konum
Bursa
Ad Soyad
ekrem.
Meslek
işçi/operatör
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Dönek
Diğer Irklarım
yüksek uçucu
eren874' Alıntı:
arkadaşlar forumda okuduklarım üzerine göz nezlesine tetra 250 aldım sarı hap şeklinde ikiye bölüp kuşun gözüne döktüm birkaç gün uyguladım ama sonuç alamadım kullanımda mı yanlışlık var başka bi ilaçmı alıyım kesin çözüm olrak
yanlıuş tedavi yapmışsın kuşun gözü dahaçok kötüye gidebilir.

tetra 250 yada 500 kullanım şekli agızdan su ile karıstırılarak yapılması gerekir.
göz nezlesine genta göz damlası insanlar için eczaneden alırsan oda iş görüyor 5 gün sabah aksam 1 damla yada günde 1 -2 damla olarak uygulaman gerekir. ben gentayı kullanıyorum herzaman % 90 olumlu sonuç aldım.

bu hafta yeni birşey denedim 5 tane enjeksiyonlu ilacın karışması sonucu yapılan bir karışım ilaç var ilaçların ne oldugunu bilmiyorum ama toplamda 13.5 tl tutarı oluyormuş ucuz yani kuşda ateş yapmaya.halsizlige.kırgınlıga.gözde olusan pisliklere.ugur tedavisinde kısmen kullanılıp olumlu sonuç alınabi,liyor. sahsen ben göz de kullandım kusun göz kapakıgında et büyümesi aynızamandada göz kapagında deri içinde sarı iltihap oluşmuştu gözü kapanmıstı % 80 oranında çok zor görüyordu önünü. o ilacı gozune hergün 1-2 damla yada 1-2 cc olarak uygulasın göz kapagındaki deri içerisindeki pislikleri bile yok etti göz eski haline geldi çok hafifi bir et kaldı gözünde süper birşey diyebilirim sadice.

igneyi aldığım kişide ateş yapmış kusa ve halsiz kırgınlıgı olan kuşa vurdu kus ertesi gün dişi koşturmaya başladı.

igne içeriği ile tek bilgidim atlara vurulan doping niteliğinde bir enjeksiyonun oldugu.
 

siverekli hoca

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
8 Kas 2010
Mesajlar
35
Puanları
0
Yaş
32
Konum
Şanlıurfa
Ad Soyad
ahmet akkoyun
Meslek
öğretmen
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
kesin çözüm hipradoxi adındaki damla. ama bu ilaç kuşların canını biraz yakıyo. yavrular için tetra 250 veya terramicin göz merhemi olumlu sonuç veriyo.
 
Üst