Neler Yeni

Bu da benim babamın kekliği...

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
...........SİNAN ÖZTEKİN.............
 

Ekli dosyalar

SEREF

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2,101
Puanları
0
Yaş
45
Ad Soyad
ŞEREF
Meslek
ÖZSOY
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Güzelmiş, babanızın da hayvan sever olması sizin için bir şans . Mutlaka size olumlu katkıları oluyordur .. selamlarŞEREF
 

gokay

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
1,758
Puanları
0
Yaş
42
Keklik yarışmaya girecekmiş gibi poz vermiş, nazar değmesin.
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
şeref' Alıntı:
Güzelmiş, babanızın da hayvan sever olması sizin için bir şans . Mutlaka size olumlu katkıları oluyordur .. selamlarŞEREF


Babam kuşları sever ama dersleri aksatmamam için ikide bir kuşlarla çok uğraşırsan atarım onları deyip duruyo... Ama kendiside dayanamıyo arada bir çıkıp bakıyo..





.........SİNAN ÖZTEKİN...........
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
gökay' Alıntı:
Keklik yarışmaya girecekmiş gibi poz vermiş, nazar değmesin.

Ayarlıyalım Nizam abi bi yarış :ckmk: :ckmk: İlgin için teşekkür ederim abi sağolasın...






........SİNAN ÖZTEKİN...........
 

SEREF

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2,101
Puanları
0
Yaş
45
Ad Soyad
ŞEREF
Meslek
ÖZSOY
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Dediğim gibi , sağolsun baban sana olumlu katkılar sağlıyor , seni derslerine önem vermen konusuda motive ediyor ..::))
Benim babam da Kendiside kuş beslemesine karşın ( o sivas kumrusu beslerdi, ötücü bir türdür ..)
derslerimi iyi çalışmazsam hep beni kuşlarımı kesmekle tehtit ederdi .
Hatta çoğaldıklarında bir çifttin erkeğini, başka bir çifttin dişisini kereser, böylelikle kümesteki çift leri azaltır üremeyi bir süre yavaşlatırdı ..
''Bu olaya çok üzlür bazen de ağlardım çok ta kızardım babama'' ..
Daha sonra o kestiği kuşları fırında pişirip bir güzel yerdik . Mübareklerin etide çok leziz olurdu . Artık güvercin eti yemiyorum bu nu da belirteyim bu arada ..
Büyklerimizin canları sağ olsun, Allah onlara uzun ümürler versin .
Onlar hep bizi düşünür hatalarımızı düzeltir, bizi bazen zorlada olsa doğruya yaklaştırırlar ..
Allah bütün evlatlara ( Bizlere) Anana babalarının kıymetini , sözlerinin değereini, onların sağlıkların da bilmeyi nasip etsin .. selamlarŞEREF
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
şeref' Alıntı:
Dediğim gibi , sağolsun baban sana olumlu katkılar sağlıyor , seni derslerine önem vermen konusuda motive ediyor ..::))
Benim babam da Kendiside kuş beslemesine karşın ( o sivas kumrusu beslerdi, ötücü bir türdür ..)
derslerimi iyi çalışmazsam hep beni kuşlarımı kesmekle tehtit ederdi .
Hatta çoğaldıklarında bir çifttin erkeğini, başka bir çifttin dişisini kereser, böylelikle kümesteki çift leri azaltır üremeyi bir süre yavaşlatırdı ..
''Bu olaya çok üzlür bazen de ağlardım çok ta kızardım babama'' ..
Daha sonra o kestiği kuşları fırında pişirip bir güzel yerdik . Mübareklerin etide çok leziz olurdu . Artık güvercin eti yemiyorum bu nu da belirteyim bu arada ..
Büyklerimizin canları sağ olsun, Allah onlara uzun ümürler versin .
Onlar hep bizi düşünür hatalarımızı düzeltir, bizi bazen zorlada olsa doğruya yaklaştırırlar ..
Allah bütün evlatlara ( Bizlere) Anana babalarının kıymetini , sözlerinin değereini, onların sağlıkların da bilmeyi nasip etsin .. selamlarŞEREF


Zaten babamın benim iyiliğimi düşündüğünden bir an bile şüphe etmedim... Bazen aşırıya kaçsalarda anne-babalar hep çocuklarını düşünür, onların iyiliği için bişeyler yapar...Allah'a şükürler olsun ki böyle bir anne-babam var. :tamam: :eek:ley:




..........SİNAN ÖZTEKİN............
 

baraacuda

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
407
Puanları
0
Yaş
39
Ad Soyad
mehmet akyol
Meslek
memur
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
slm lar anne ve babalarımızın hakları asla ödenmez.allahın rızasını kazanmak için onları menmun etmemiz lazım.bunun yanı sıra anne ve babalarımızın bizi nasıl koruduklarını en basit olarak kendi kuşlarımızda görebiliriz.mesela besledimiz kuşların yeni yumurta yada yavru bakımı yaparken elini yavrusuna doğru uzattınızda hemen elinizi gagalarlar.onları korumak isterler.insan oğluna bile savaş acacak kadar cesaret li olurlar ne için yavrularını korumak için. konuyada geleyim keklik mükemmel sağlıcakla beslesin babanız.bu keklikler çok akıllı hayvanlar sahibine alıştımı sanki kedi yada köpek gibi sahibinin arkasında gezinior.
 

Gece Gözcüsü

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
28 Eki 2009
Mesajlar
135
Puanları
0
Yaş
38
Konum
Yozgat
Ad Soyad
Abdullah AĞIR
Meslek
Bekci
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Selamın aleyküm sinan MAŞALLAH güvercin keklik derken bayağı hayvan seversiniz bence insan öylede olmalı yaradılanı sev yaradandan dolayı özdeğişiyle yorum yapan şeref abi ile mehmet arkadaşıma canı yürekten katılıyorum anne ve baba hakkı vermekle ödenmez kekliğe dönelim biz kınalı keklik deriz bende bir kaç defa besledim zanımca erkek olmalı bunların erkeklerin özellikle kaşı kalın olanların daha iyi öttüklerini duymuştum yeriniz nasıl bilmiyorum eşi varmı burda iğdeler ciçek acınca deriz buda nisan ayına tekamül etmektedir ozaman yumurtaya başlar vede yavrular doğduktan iti baren bir ay ele alınmamalı baban ada selam söyle ellerinden öperiz sağlık vede esenlikler dilerim.
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
baraacuda' Alıntı:
slm lar anne ve babalarımızın hakları asla ödenmez.allahın rızasını kazanmak için onları menmun etmemiz lazım.bunun yanı sıra anne ve babalarımızın bizi nasıl koruduklarını en basit olarak kendi kuşlarımızda görebiliriz.mesela besledimiz kuşların yeni yumurta yada yavru bakımı yaparken elini yavrusuna doğru uzattınızda hemen elinizi gagalarlar.onları korumak isterler.insan oğluna bile savaş acacak kadar cesaret li olurlar ne için yavrularını korumak için. konuyada geleyim keklik mükemmel sağlıcakla beslesin babanız.bu keklikler çok akıllı hayvanlar sahibine alıştımı sanki kedi yada köpek gibi sahibinin arkasında gezinior.

Mehmet abi söylediklerinize katılmamak elde değil. Bu arada kekliğin insana alışması konusunda haklısınız geçen gün balkonda dışarıya çıkmış biz görmemişiz ama kaçmamış. Sonra annemle ben balkona gidince hemen yanımıza geldi :evet:


.........SİNAN ÖZTEKİN...........
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
40TİLKİ' Alıntı:
Selamın aleyküm sinan MAŞALLAH güvercin keklik derken bayağı hayvan seversiniz bence insan öylede olmalı yaradılanı sev yaradandan dolayı özdeğişiyle yorum yapan şeref abi ile mehmet arkadaşıma canı yürekten katılıyorum anne ve baba hakkı vermekle ödenmez kekliğe dönelim biz kınalı keklik deriz bende bir kaç defa besledim zanımca erkek olmalı bunların erkeklerin özellikle kaşı kalın olanların daha iyi öttüklerini duymuştum yeriniz nasıl bilmiyorum eşi varmı burda iğdeler ciçek acınca deriz buda nisan ayına tekamül etmektedir ozaman yumurtaya başlar vede yavrular doğduktan iti baren bir ay ele alınmamalı baban ada selam söyle ellerinden öperiz sağlık vede esenlikler dilerim.

Eyvallah Abdullah abi eksik olma... Kekliğin eşi vardı ama babam arkadaşları ava giderken onlara vermişti. Yani dişi olduğu için avda kullanıyolar. Ama malesef kaçırmışlar... Eşsiz kaldı bizim zavallıcık :) Güzel yorumun için teşekkür ederim...Bu arada bir aralar tavşan ve balık da besledik.. Yani beslemediğimiz hayvan kalmadı gibi bişey :ckmk:




........SİNAN ÖZTEKİN...........
 

hüseyinka98

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
58
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
hüseyin yamalı
Meslek
sebest
Yetiştirdiğim Irk
Bango
kelik sadakati en büyük hayvandır genelde keklikler yavrulları için ölümüne dövüşen hayvanlardır ve sahine okadar bağlıdır ki onun için ötüşünü okadar güzlleştirir sevgi soyuttur ama büyük yücedir
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
hüseyinka98' Alıntı:
kelik sadakati en büyük hayvandır genelde keklikler yavrulları için ölümüne dövüşen hayvanlardır ve sahine okadar bağlıdır ki onun için ötüşünü okadar güzlleştirir sevgi soyuttur ama büyük yücedir

Çok haklısınız...İlginiz için teşekkür ederim...





..............SİNAN ÖZTEKİN..............
 

polllat

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
2,598
Puanları
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Ad Soyad
sinan öztekin
Meslek
öğrenci
Yetiştirdiğim Irk
Hünkari
Kekliğin yumurtlaması için insandan uzak olması gerektiği doğru mu? Yani bizim bu erkeğin yanına birde dişi getirdik ama bir numarası yok.. Anca arada bir ayırıp öttürüyoruz :D
 
Üst