Neler Yeni

bıldırcın

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
selam arkadaşlar 3 hafta önce bıldırcın almıştım ve dün yine bitane aldım toplam 4 tane etti son aldığımın cinsiyetini bilmiyorum ama erkek diye aldım ama önceki aldığım erkeği hep vuruyo ve üstüne çıkmaya çalışıyor bana yardım ederseniz sevinirim saygılar. VE cinsi viravun bıldırcını:)
 
A

Anonymous

son aldığın erkek bıldırcın diğer erkeği dövmüştür hala dövüyordur. eğer diğer erkek kendini çiftlettiriyorsa dişidir.
bıldırcının erkek olduğunu ötmesinden anlayabilirsin.
 

orcun88

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
7
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
ORÇUN YAĞIN
Meslek
Veteriner Hekim
İkametgah
Aydın
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Sana tam bir cinsiyet tayini şekli önericem mutlaka dene, anal bölgesini sağlı sollu iki parmağın ile hafifçe bastır(ne acı versin ne de çok hafif olsun) içeriden eğer beyaz köpük yoğunluğunda bir sıvı gelirse ki bu spermdir erkek oduğunu gösterir.
 

orcun88

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
7
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
ORÇUN YAĞIN
Meslek
Veteriner Hekim
İkametgah
Aydın
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Ayrıca bunun yanında erkeklerin yanak göz altı ve boyun bölgesinde kızıllıklar bulunur, dişilerde bu yoktur ve düz çillidir kesinlikle kızıllık bulunmaz. Az önce yazdığım köpük benzeri sıvı şu an seni yanıltabilir bıldırcınlarda cinsel olgunluk yaklaşık 4 haftalık yaşta başlar yani şua an eğer 3 haftalıksa hayvanlar hepsini dii znnedebilirsin. Ancak 4 haftalık yaştan sonra kesin bir cinsiyet tayinidir.
 

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
saol abiler komuşumuzda beslemişti sordum dişi firavun bıldırcını hepinize teşekkür ederim saygılarla.Bu arada bi sorum daha olaca abiler benim bıldırcın yeni aldığımın üstüne çıkmaya çalışıyor o izin vermiyor ben çiftleştirmeye çalışıyorum çiftleşmiyor çalıştırmaya devam etsem uygunmudur sayılarımla...
 

[email protected]

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
4,606
Puanları
38
Yaş
52
Konum
BURSA
Ad Soyad
TÜRKER ÖDEN
Meslek
GÜVENLİK
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Diğer Irklarım
KARABAŞ BURSA OYNAR AKKANAT AKKUYRUK
BİR DE; :haha: KUK KUK KURIU UU DİYE ERKEKLERİ ÖTTERR. :slm:
 

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
:sinirli:
mhmmtbltt' Alıntı:
son aldığın erkek bıldırcın diğer erkeği dövmüştür hala dövüyordur. eğer diğer erkek kendini çiftlettiriyorsa dişidir.
bıldırcının erkek olduğunu ötmesinden anlayabilirsin.
Evet abi ama kaçıyor izin vermiyor erkeği ensesini tutuyor ama diğeri kaçıyor 2 dişi daha var onlara değildee şu son aldığıma musallat olmuş yem yemesinede isin vermiyor sinirli sinirli bakıyor ötüyor öldürcem onu :sinirli: diyorum bazen öldürsemde yeni birtane bıldırcın alıcam diom şaka şaka binadada 2 arkadaşlarımında bıldırcınları var onlarınkinin erkeğini vuruyor onlarınkinin dişileriye çiftleşiyor benimkiyle çiftleşMİYORRRRRRRRRRRRRRRRRR :hungur:
 

[email protected]

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
4,606
Puanları
38
Yaş
52
Konum
BURSA
Ad Soyad
TÜRKER ÖDEN
Meslek
GÜVENLİK
İkametgah
Bursa
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Diğer Irklarım
KARABAŞ BURSA OYNAR AKKANAT AKKUYRUK
ZAMANLA BİRBİRLERİNE ALIŞIRLAR ..YABANCILIK ÇEKERLER İLK ZAMAN..SABIRLI OLMALISIN.. :slm:
 

Hüseyin BAŞOĞLAN

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
4,882
Puanları
38
Yaş
33
Konum
Muğla
Ad Soyad
Hüseyin BAŞOĞLAN
Meslek
Yazılım-Tasarım
İkametgah
Muğla
Yetiştirdiğim Irk
Dolapçı
Diğer Irklarım
Dönek
YAHOO
[email protected]
Erkek bıldırcın göğüs bölgesi sarımtıraktır. Aşağıdaki resimlerden farkı anlayabilirsiniz.
Resimdeki erkek bıldırcın.


Bu resimdekide dişi bıldırcın.
 

Ekli dosyalar

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
benimkisi firavun şu üsteki ama dişisi kızıl değil beyazdır göğüsü saolun bide şişiklik var kenarlarında bide poposu şişman yani dişi hepinize teşekkür ederim orcun88 son aldığım dişi diğeri erkek ama daha hiçbiri yumurta yapmadılar bi ara erkeği japon bıldırcınının üsütne çıkıp çiftleşti ama 2. gün yumurta yok kümese girip çıkıyolar yumurta yapmıyolar bide çiftleşmiyolar orcun abimizin dediği gibi erkek gibi ötüyo horoz gibi griik griik falan . lütfen yardımcı olun eğer yumurta yapmasallar ciiddiyim hepsini kesip yiyecemm .......................
 

Alone Wolf

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
12 May 2012
Mesajlar
72
Puanları
0
Yaş
30
Ad Soyad
ismail YILMAZ
Meslek
Öğrenci
İkametgah
Mersin
Yetiştirdiğim Irk
Posta
Alalı 3 Hafta Oldu Diyorsun.Aldığın Bıldırcın Anaçç Mı Daha Genç mi? Aldıktan sonra hemen yumurtlamaz bulunduğu ortama alışması gerek 1 ay sonrada yumurtlamaya baslıyabilir.Resimdede Gösterildiği gibi erkeklerin göğsü düz tek renk olur ama dişilerin göğsü benek benek siyah noktalar olur burdan dişi mi erkek mi ayırt edebilirsin.Bıldırcınlar Kuluçkaya yatmadığından erkeğin bir önemi yoktur.erkek basmasada yumurtlayabilir.dedğim gibi dişisinden erkeğinden emin olmalısın ve bi süre bekle eğer dişiyse eninde sonunda yumurtlayacaktır.Ve de Yemcilerde bulunan yumurta yemlerinden alabilirsin.çok faydası oluyor.
 

bıldırcın-07

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
6
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
cem sert
Meslek
öğrenci
İkametgah
Antalya
Yetiştirdiğim Irk
Diğer
Abiler bişi sorcaktım neden bılsırcınlarda erkek dişiden ufak oluyor. Yarım ederseniz sevinirim saygılar :hungur:
 
Üst