Neler Yeni

Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!!

slypus124

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
2
Puanları
0
Yaş
25
Ad Soyad
Yunus Üre
Meslek
Öğrenci
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Arkadaslar taklaci guvercin alicam balkonda beslicem fotosunu atucam burda beslenirmi ve ben ilk aldigimda kusu yuvasina koydugumda nasil alistiricam disari cikarttigimda kacmazmi ? Kacmamasi icin kanatlarini cek falan diyolar kusa zarar verirmi ? Ilk aldigimda ne yapicam nasil neyle beslicem nasil yuvaya alistiricam :hayir: lutfen yardim edin ?
[/url] [/img]
 

gencoahmet

Yönetici
Admin
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
883
Puanları
28
Yaş
68
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Ahmet Kayabaş
Meslek
Emekli
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Saya
Diğer Irklarım
Tip(Portakal Renkli) Siyah Macar Sarı Posta
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

Canım kardeşim sen bize 80-180 bir balkon gösteriyorsun ilk önce onu bir kümese benzet ondan sonra kuş al sonra nasıl alıştıracağını sitemizden bir sürü arkadaş yazar veya sitemiz de kümes yapımı diye veya balkon kümesi diye yazarsan bir takım yazı ve görseller karşına çıkar ona göre hareket edersin ilk önce kümes yap selamlar.
 

MavraJ

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
27
Puanları
0
Yaş
21
Ad Soyad
Birkan
Meslek
Öğrenci
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

Balkon için planlanmış güzel yuvalar var kalıp yuvalar görsellerden bak güzel bir yuva yapabilirsin oraya kuşta bakılır sorun olmazdır.
 

slypus124

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
2
Puanları
0
Yaş
25
Ad Soyad
Yunus Üre
Meslek
Öğrenci
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

Kardes marangoza siparis vericem yallasik 1 1.5 metre uzunlugunda yaklasik 1metere yada 1 metreden az genisligi olan bi tahdadan yuva yapicam yuva sorun degil ben nasil alistiracagimi ve nasil egiticemi bilmiyorun ilk kez guvercin beslicem
 

ELKIR

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
99
Puanları
0
Yaş
40
Ad Soyad
ilker altunbaş
Meslek
elektrikçi
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

TAKLACI GÜVERCİNLER İÇİN BALKON UYGUN DEĞİL O BALKONDA BAŞKA KUŞLAR BESLEYEBİLİRSİN DİĞER KUŞLARDAN BESLEYEN ARKADAŞLAR SANA YARDIMCI OLACAKLARDIR
 

gencoahmet

Yönetici
Admin
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
883
Puanları
28
Yaş
68
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Ahmet Kayabaş
Meslek
Emekli
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Saya
Diğer Irklarım
Tip(Portakal Renkli) Siyah Macar Sarı Posta
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

Canım kardeşim sitemizde bir sürü yuva tasarımı var( kümes ve kümes ekipmanları ) diye arayabilirsin eş alırsın kanatlarını bantlarsın ilk önce erkeğin kanatlarını açar 1 hafta 10 gün bekler sonra da dişinin kanatlarını salarsın ama kümesin önü tel olmalı kuş yerini bilmeli ve tanımalı etrafını ezberlemesine yardım etmelisin bu tarafta oturduğuns göre Edirnekapı kuş pazarına hazır kümes yapıp satıyorlar adamın yeri güngörende selamlarımla.
 

kralsiz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
43
Puanları
0
Yaş
37
Ad Soyad
mustafa circir
Meslek
Mütahit
İkametgah
Konya
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Re: Arkadaslar kus alicam nasil alistiricam yardim edin !!!!

slypus124' Alıntı:
Arkadaslar taklaci guvercin alicam balkonda beslicem fotosunu atucam burda beslenirmi ve ben ilk aldigimda kusu yuvasina koydugumda nasil alistiricam disari cikarttigimda kacmazmi ? Kacmamasi icin kanatlarini cek falan diyolar kusa zarar verirmi ? Ilk aldigimda ne yapicam nasil neyle beslicem nasil yuvaya alistiricam :hayir: lutfen yardim edin ?
[/url] [/img]
bak kardeşim balkonda oyun kuşu besleyip uçurup bundan tecrübe yapmış biri olarak öncelikle söliceklerimi kesin yap.

balkonon delıklı olan kısımları yanı parmaklıklara tel çek kare şeklinde kümes telleri oluyorya onu çek sol fotoyu çektigin yerin soluna sanırım balkon ufak maksimum 2 3 çifti geçmesin beslicegin kuş oraya ufak bir kümes yap teli çek parmaklıklara. üstüne ufak bir çıkıntı yap tahtadan orada kuşları yemle etrafı görsün hayvanlar bütün kuşlarının eşi olsun eşi olmayanı yerden yukarı çıkarma ve kuşlar kavga eder ona göre kümesin üstüne çıkıntı biryer yaparak orada yemle kavga ederler birbirlerini iter düşürürler gider kuşun buna dikkat et ondan sonra yemledigin sürece hayvan etrafı gördükce minimum 1 hafta maksimum 15 gün dedıklerımı uygula yavaş yavaş dikkat bak yavaş yavaş elinle degil sopa yardımıyla böle hafiften ürküt kaldırmaya çalış onlar gitmez mardin çabuk alışır kelebek baska bango posta gibi degildir.

Not: yerini bilen oyun kuşunun en iyi bahçe ile balkona daha iyi oynadıgı görülmüş ve denenmiştir.
 
Üst