Neler Yeni

3.5 Aylık Yavru Kızması Mavi ...

alidemirsmm

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
1,049
Puanları
0
Yaş
39
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Ali DEMİR
Meslek
MUHTELİF
İkametgah
İstanbul-II (Anadolu)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Yok
maşallah kerim güzel hayvan emeğine sağlık
 

Kerim KINIR

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,070
Puanları
0
Yaş
27
Ad Soyad
Kerim KINIR
Meslek
Operatör
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı

Kerim KINIR

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,070
Puanları
0
Yaş
27
Ad Soyad
Kerim KINIR
Meslek
Operatör
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Arkadaşlar , kuşta gördüğünüz eksikleri-hataları ve bunların nasıl düzeltilebileceği hakkında bilgi verirseniz ; benim ve bu şekilde kuşu olan arkadaşlarımızın bilgilenmesi açısından iyi olacaktır.Birbirimizi kırmadan saygı çerçevesinde , çıtamızı hep beraber yükseltelim inşallah.Şimdiden düşüncesini paylaşacak herkeze teşekkürler...
 
A

Anonymous

Maşallah Kerim arkadaşım, kuşun her fişeğinde gerçekten inanarak isteyerek dahada iyi tırmanmayı hedefleyerek çıkıyor, kendini belli ediyor yani, düzenli uçumdan sonra dahada güzel fişek'lerini izleyemeni umud ediyorum. Herşey gönlünce olsun Saygılar
 

DELIYUREK41

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
526
Puanları
16
Yaş
37
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
murat koç
Meslek
teknıker
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
kuşa yorum yazmıştım ama ya iletilmemış yada ben bır sorundan ötürü yorumumu göremedım.o yuzden tekrar masallah demek ısterım.hayrını gör doya doya ucur ınsallah
 

Khalid

Yönetici
Admin
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
708
Puanları
18
Ad Soyad
Kadir Halit
Meslek
Mühendis
İkametgah
Samsun
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Diğer Irklarım
Posta
Maşallah Kerim kuş da kayıt da güzel.
Eksik demişsin bence takla adedi biraz az,sefer sayısı fazla gibi :)
İnişi de eklemiş olsan sezonun videoyla en fazla puan alan kuşu olurdu :tamam:
Güzel günlerde kazasız belasız uçurman temennisiyle...
Khalid
 

kenalp

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
198
Puanları
0
Yaş
43
Konum
Ankara
Ad Soyad
kenan alpaslan
Meslek
Makina mühendisi
İkametgah
Ankara
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Maşallah Kerim durmak yok uçrmaya devam...
 

Kerim KINIR

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,070
Puanları
0
Yaş
27
Ad Soyad
Kerim KINIR
Meslek
Operatör
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Muharrem Şahin' Alıntı:
Maşallah Kerim arkadaşım, kuşun her fişeğinde gerçekten inanarak isteyerek dahada iyi tırmanmayı hedefleyerek çıkıyor, kendini belli ediyor yani, düzenli uçumdan sonra dahada güzel fişek'lerini izleyemeni umud ediyorum. Herşey gönlünce olsun Saygılar
Saolasın Muharrem kardeşim,İnşallah her şey gönlümüzce olur.

DELIYUREK41' Alıntı:
kuşa yorum yazmıştım ama ya iletilmemış yada ben bır sorundan ötürü yorumumu göremedım.o yuzden tekrar masallah demek ısterım.hayrını gör doya doya ucur ınsallah
Teşekkür ederim Murat abi , kuşu toprak sahada uçurmaya karar verdim.Yarından itibaren yere indirip birde yerde deneyeceğim orda beraber çayımızı yudumlar izleriz inşallah.

Khalid' Alıntı:
Maşallah Kerim kuş da kayıt da güzel.
Eksik demişsin bence takla adedi biraz az,sefer sayısı fazla gibi :)
İnişi de eklemiş olsan sezonun videoyla en fazla puan alan kuşu olurdu :tamam:
Güzel günlerde kazasız belasız uçurman temennisiyle...
Khalid
Teşekkür ederim Kadir abi.Evet takla sayısındaki azlığı bende fark ettim.Belki yavru gördükten sonra doldurur bir ihtimal.Sefer sayısı gerçekten çok fazla.Sonlara doğru ıslandığı ve inişiçin 10-15 kere daha sefere geldi fakat kısa ve taklasız gittiği için ekleme gereği duymadım.Fakat dün akşam altına kuş sermeden uçurdum inişe kadar 17-18 sefer yaptı.Videoya inişini ekleyememdeki neden yağmurun bastırması mecbur aşşa inmek zorunda kaldım kuş kendisi indi.
Güzel temennin içinde teşekkür ederim.Saygılar.


kenalp' Alıntı:
Maşallah Kerim durmak yok uçrmaya devam...
Teşekkür ederim Kenan abi.Besliyorsak uçuracağız , uçurmadan elimizdekilerin ne halt yediklerini göremeyiz :)
 

Serkan Şen

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
161
Puanları
0
Yaş
34
Ad Soyad
Serkan Şen
Meslek
Elektronik
İkametgah
İstanbul-I (Avrupa)
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Maşallah Kerim Allah gönlüne göre versin zamanla diğer eksiklerini kapatır sonuda güzel olur inşallah...Kazasız belasız nazarsız uçurmalar...
 

www.amedliyiz.biz

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
289
Puanları
0
Yaş
34
maşallah..
kardeşim,güzel çalışkan bir kuş..inş. zamanla daha da iyi performans gösterecektır..kazasız belasız uçurursun inş.
 

Kerim KINIR

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,070
Puanları
0
Yaş
27
Ad Soyad
Kerim KINIR
Meslek
Operatör
İkametgah
Kocaeli
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
Serkan Şen' Alıntı:
Maşallah Kerim Allah gönlüne göre versin zamanla diğer eksiklerini kapatır sonuda güzel olur inşallah...Kazasız belasız nazarsız uçurmalar...
Teşekkür ederim Serkan abi , İnşallah öyle olur .

mehmet21' Alıntı:
maşallah..
kardeşim,güzel çalışkan bir kuş..inş. zamanla daha da iyi performans gösterecektır..kazasız belasız uçurursun inş.
Teşekkür ederim Mehmet abi sağ olasın. İnşallah hepimiz kazasız belasız uçurabiliriz.
 

mazidenbiri

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
742
Puanları
0
Yaş
32
Konum
Bursa
Ad Soyad
dursun BEKAR
Meslek
tekstil
İkametgah
Samsun
Yetiştirdiğim Irk
Taklacı
maşallah kerim zamanla alçalttımı tadından yenmez sonuda güzel olur inşallah
 
Üst